قیمت و مشخصات تلویزیون 75 اینچ سونی 75x95j

تلویزیون سونی 75X95J جدید با پشتیبانی از وضوح 4K HDR حیرت انگیز زیبایی و جزئیات تصویر را خیلی پیشرفته‌تر از قبل به تصویر می‌کشد. این تلویزیون در صفحه خود دارای سنسورهایی است که میزان روشنایی را مطابق نور محیط تنظیم کرده و بهترین محتوا را به تماشا می‌گذارند. این تلویزیون همچنین امکانات هوشمند خیلی جذابی را بر پایه‌ی سیستم عامل Google TV ارائه می‌دهد.

خوشبختانه کیفیت و سطح صدای تلویزیون نیز واقعا تحسین برانگیز است و کاربران در کنار تصویری زیبا صدایی رضایت بخش را دریافت خواهند کرد. در ادامه قصد داریم مشخصات این تلویزیون را به صورت کامل بررسی کنیم، بنابراین ادامه مطلب را دنبال نمایید.

نمایشگر سونی مدل X95J دارای سیستم عامل Google TV می باشد که ویژگی های هوشمندی را در اختیار شما قرار داده است؛ به کمک جستوجوی صوتی می توانید با استفاده از قدرت صدای خود و بدون استفاده از ریموت کنترل برنامه های مورد علاقه خود را در کمترین زمان پیدا کنید و از آنها لذت ببرید.

تلویزیون 75 اینچ Oled

تکنولوژی XR HDR Remaster اشیا موجود در صحنه را تشخیص داده و بافت، رنگ، کنتراست و عمق آنها را به صورت جداگانه بهبود میبخشد. تلویزیون های سونی که از این تکنولوژی برخوردار هستند، تصاویر واقعی تری را نسبت به تلویزیون های LED معمولی نمایش میدهند. اما تلویزیون LED سونی 75X95J کنتراست هر چیزی در تصویر را به بهترین شکل ممکن تنظیم می کند.

این موضوع هنگام پخش محتوای HDR کاملا مشهود است و شما از تماشای فیلم ها و بازی های HDR جدید بیشترین لذت را خواهید برد. تلویزیون سونی X95J یکی از بهترین تلویزیون ها برای بازی و اتصال به کنسول های نسل نهم مانند پلی استیشن 5 یا ایکس باکس است. سونی این تلویزیون را به درگاه HDMI 2.1 مجهز کرده است و کیفیت تصویر 4K@120Hz را در اختیار شما قرار میدهد.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید

برندی که تلویزیون سونی X95J را تولید کرده، شرکت سونی است که کمابیش همه ما نام آن را شنیده ایم و یا دست کم یک یا دو محصول از این مارک را در منزل خود استفاده می کنیم. درهر حال شناخت تلویزیون X95Jدارای به روز ترین فناوری ها و امکانات کارآمد بوده که می توان از آن برای مراکز تجاری و یا برای منزل خود استفاده نمایید.

در تلویزیون سونی X95J از پردازنده جدید استفاده شده است و آنچه سونی آن را زیاد مورد توجه قرار داده است همین پردازنده می باشد. در این پردازنده سرعت و دقت پردازش تصویر بالا بوده و فرکانس تصویر 120 هرتز برای تصاویر بازی ها و یا تصاویر پر سرعت به خوبی اعمال می شود. اما به هر حال آن چه ما می توانیم در یک تلویزیون سونی همانند X95J مشاهده کنیم، تصویری شفاف و غنی از رنگ های متنوع است. این تلویزیون دارای اندازه صفحه نمایش 75 اینچ است و طراحی فوق العاده ای را دارد.

X95J که با مدل X9500J نیز آن را میشناسیم جزو بهترین تلویزیون های 2021 سونی است. این تلویزیون مدل جدیدتر تلویزیون سونی X9500H است که در سال 2020 معرفی شده بود. امکانات و ویژگی های این تلویزیون نسبت به تلویزیون های 2020 سونی ارتقا پیدا کرده است. تلویزیون X95J دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K است و قابلیت نمایش محتوای HDR با فرمت HLG، HDR10 و Dolby Vision را دارد.

کارایی تلویزیون های سونی سری 9500 در محیط روشن و کم نور

به طور کلی می توان گفت که تلویزیون 75X9500J سونی دارای قابلیت های تصویری مانند استاندارد 4K، پردازنده قدرتمند و جدید XR، XR 4K Upscaling، نمایشگر X-Wide Angle، قابلیت X-Anti Reflection ،Dolby Vision و XR Picture است. با کمک این قابلیت ها است که صدای XR Sound در تلویزیون X9500J هم می تواند به خوبی قدرت خود را نشان دهد.

تلویزیون X9500J را می توانید همین الان از فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی بانه نما تهیه کنید و کیفیتی همیشگی و مادام العمر را برای خود و خانواده تان به ارمغان آورید. اگر تاکنون به این اصل توجه نکرده اید که شما هم می توانید یکی از افراد خوش انتخاب باشید و بهترین ها را داشته باشید، پس هم اکنون راه و روش زندگی خود را به سمت تکنولوژی های برتر و آرامشی همیشگی سوق دهید.

مشخصات تلویزیون سونی 75x9500j با قابلیت فورکی اسمارت

این محصول منحصر به فرد یکی از تلویزیون‌های براویا XR سونی به شمار می‌آید که با ارائه کیفیت تصویر خیره کننده می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. کاربر می‌تواند سطح جدید از کیفیت ارتقا یافته تصاویر را به وسیله‌ی این محصول بی نظیر تجربه نماید و شاهد جزئیات ریز و دقیق به صورت خیره کننده باشد. شما می‌توانید شاهد نمایش تصاویر با کیفیت 4K بر روی صفحه گسترده باشید.‌

صفحه نمایش 85 اینچی به همراه پنل بی نظیر Full Array LED محتوا را با رزولوشن بالا نمایان می‌سازد. کاربر می‌تواند به وسیله این پنل گسترده دید همه جانبه داشته باشد و در هر زاویه از اتاق نشیمن نظاره گر محتوا باشد. این تکنولوژی توسط جدیدترین پردازشگر هوشمند سونی یعنی Cognitive Processor XR عمل میکند.

یک سورپرایز واقعی برای تلویزیون های هوشمند شما

فقط حرارت رنگ کمی سرد تر از هدف کالیبره بود یعنی حدف 6500k که با این تفاسیر نتیجه این میشه که تصویر کمی تینت و هاله‌ی آبی رنگ به خودش میگیره. گاما هم مطابق با هدف ۲.۲ بود و کاملا استاندارد نمایش داده میشد اما با این حال محتوای خیلی تاریک، تاریکتر از آنچه که باید و برخی محتوای روشن هم روشنتر از آنچه که باید نمایش داده میشدند. زاویه دید تلویزیون X95J با فیلتر زاویه دید جدید X-Wide Angle به قدر قابل قبول و بعضا تحسین بر انگیزی خوب جلوه میکنه.

در مدل X95J به واسطه پنل VA، شما می‌توانید از روشنایی بسیار بیشتری بهره‌مند شوید که برای محیط‌های روشن بهتر بوده اما برای فضاهایی با نور کم یا تاریک، A80J به دلیل یکنواختی و زاویه بهتر، عملکرد بالاتر و قابل قبول‌تری را به نمایش خواهد گذاشت.

از سوی دیگر خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که A80J از زمان پاسخگویی کمتری به نسبت تلویزیون سونی X95J برخوردار بوده از این رو می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای اجرای بازی‌های ویدئویی باشد. همین تفاوت‌ها در دو مدل باعث می‌شود تا کیفیت نهایی در خصوص کنتراست و نمایش رنگ مشکی چندان محسوس نبوده و تقریباً نتیجه‌ای مشابه مشاهده شود.

اما در سال 2021 با به‌روزرسانی این تلویزیون‌ها توانست نمونه‌های جذاب دیگری را تولید نماید.جدیدترین تلویزیون سونی در سال 2021 مدل SONY X9500J،تلویزیون ارزان‌قیمت SONY X9000Jازجملهتلویزیون‌های باکیفیت سونیهستند. در سال 2020 تلویزیون سونی مدل X9500H جزو برترین تلویزیون‌ها شناخته می‌شد و حال به بررسی نسل جدید تلویزیون X9500J پرداخته‌ایم.

تلویزیون سونی 75X95J با نهایت ظرافت طراحی شده است به طوری که طراحی جذاب با لبه های باریک و ضخامت بسیار کم آن را از دیگر محصولات به خوبی متمایز می کند. این محصول همانند دیگر محصولات ساخته شده در سال 2021 دارای پایه های قابل تنظیم در اطراف میباشد. بسیاری از کاربران به مشاهده محتوای ورزشی علاقه زیادی دارند و دوست دارند تصاویر را بدون لرزش و تاری مشاهده نمایند.

معمولا مشاهده محتوای سریع با لرزش تصویر، امکان تجربه لذت کافی را از کاربران سلب می‌کند و به همین دلیل سونی به استفاده از فناوری خیره کننده پرداخته است. سونی برای اینکه بتواند به خوبی نیاز کاربران خود را برآورده سازد برای تلویزیون‌های سری XR قابلیت پشتیبانی از فناوری XR Motion Clarity را تدارک دیده است تا این از طریق محتوای با کیفیت را در به معرض دید شما بگذارد.

وجود فناوری TRILUMINOS Display در تلویزیون A8H موجب ایجاد رنگ های پویا و واقعی می شود. قابلیت درخشندگی صفحه نمایش، یعنی فناوری TRILUMINOS رنگ ها را به صورت واقعی به معرض نمایش می گذارد. به کمک این قابلیت با پردازش و تجزیه و تحلیل رنگ های آن سبب می شود رنگ های واقعی تر و شفاف تری به نمایش گذاشته شود.

اگرچه سونی X95J جدید در مشخصات دارای گزینه های بیشتری از نظر پردازش تصویر است. اما وقتی صحبت از تعادل بین تصاویر و قیمت به میان می آید ، شکست مدل های 2020 از سری X9500H بسیار سخت است. این تلویزیون پرش تصویر محتوای بیس 24p رو میتونه در تمامی سورس ها و منابع پخش معمول از بین ببره و تصویر بسیار روون و تمیزی رو به نمایش بگذاره.

برای فعال شدن این قابلیت باید تنضیم Cinemotion رو بر روی High و Motionflow رو بر روی Custom قرار بدید و اسلایدر های Smoothness و Clearness رو بر روی حداقل خودش قرار بدید. شما به راحتی میتوانید با وارد شدن به تنظیمات این تلویزیون، کیفیت تصویر و صدای آن را شخصی سازی کنید تا خروجی خیلی با کیفیت تری را از این تلویزیون خارق العاده تحویل بگیرید.

راهنمای خرید تلویزیون هوشمند سونی مدل 75x95j با ارزانترین قیمت

برای خرید تلویزیون سونی و یا مشاهده قیمت تلویزیون سونی میتوانید تمامی مدل های جدیدی که وارد ایران شده اند را در سایت دوزین کالا بررسی کنید و برای نهایی کردن خرید تلویزیون سونی با مشاورین ما تماس بگیرید. این تلویزیون همچنین فاکتور دیگر معیار گیمینگ که ریسپانس تایم سریع هست رو نیز دارد و سرعت پاسخدهی اون بسیار سریع هست که کوچکترین تاری حرکت و سایه ای رو شاهد نباشیم و با موشن و ویژگی های درخورش میتونیم روون ترین تجربه‌ی گیمینگ رو ازش توقع داشته باشیم.

با رنگ و اشباع گسترده آن، سایه های واضح و بافت واقع گرایانه در گل ها دیده می شود. دغدغه ی بسیاری از ما هنگام خرید، انتخاب بهترین محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب در کنار تضمین اصالت کالاست. در این صفحه از افرالند می توانید روش های تشخیص لوازم خانگی اصل از بدل را ببینید و به راحتی اصالت کالا را تشخیص دهید.

صحبت از توییتر شد جالب است بدانید تویترهای موجود در سیستم صوتی تلویزیون X95J سونی موجب هماهنگی صدا و تصویر خواهند شد. اگر به یاد داشته باشید در تلویزیون های قدیمی به دلیل اسپیکرهای معمولی در زیر تلویزیون، صدا با تصویر هماهنگ نبود اما سونی با دو توییتر موجود در Acoustic Multi-Audio این مشکل را برطرف ساخته.

خروج از نسخه موبایل