ارائه خدمات سئو با ضمانت بازگشت عودت وجه در جاب تیم

آیا خدمات سئو با ضمانت بازگشت عودت وجه همراه است؟ چه شرکتی بازگشت وجه را ضمانت می‌کند؟ سئو تضمینی چگونه انجام می‌شود؟ چرا باید به خدمات سئو با ضمانت عودت وجه اعتماد کنیم؟ این موارد سوالاتی هستند که ممکن است هنگام دریافت خدمات سئو با تضمین برایتان ایجاد شده باشند. بر این اساس با ما همراه باشید تا سئوی تضمینی را به صورت تخصصی برایتان شرح دهیم.

عودت وجه در صورت سئو ناموفق

عودت وجه در صورت سئو ناموفق در جاب تیم انجام خواهد شد. بر این اساس باید بگوییم که متخصصین با توجه به نوع سایت و حوزه کسب و کار شما نتایجی از موتورهای جستجو را در اختیار قرار داده و کلماتی را انتخاب می‌کنند تا با آن‌ها به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید. با توجه به این موضوع، بندی در قرارداد ذکر می‌شود که اگر کارشناس نتواند در مدت زمانی که از پیش تعیین شده کلمه یا کلمات هدف را به صفحه اول برساند، شرکت موظف خواهد بود تا تمامی وجهی که برای بهینه سازی وب سایت پرداخت کرده‌اید را عودت دهد.

لازم به ذکر است که جاب تیم برای بدست آوردن رتبه اول در نتایج گوگل هیچ ضمانتی نمی‌دهد و تنها وارد شدن به صفحه اول را هدف خود قرار خواهد داد چرا که گرفتن رتبه یک در وهله اول کار چندان آسانی نیست و همچنین نگه داشتن آن نیز فرایند پیچیده و زمان بری خواهد داشت در نتیجه کارشناسان به طور صد در صدی این موضوع را تضمین نخواهند کرد.

ضمانت خدمات سئو در جاب تیم

ضمانت خدمات سئو در جاب تیم به صورت اصولی و قانونی در حال انجام است، بر اساس کارشناسان تمامی فعالیت خود را به شکل تضمینی برایتان انجام داده و شرایطی را ایجاد کرده‌اند که بتوانید در صورتی که به صفحه اول گوگل نیامدید تمامی وجهی که پرداخت کرده‌اید را بدون قید و شرط دریافت کنید.

این موضوع در ابتدا دور از ذهن بوده و موجب ایجاد شک و دودلی در بین کارفرمایان عزیز خواهد شد، بر این اساس کافی است به جاب تیم تماس کرده و با کارشناسان صحبت کنید. مشاوران به صورت کاملا رایگان و به شکل حضوری یا آنلاین به تمامی سوالات شما پاسخ داده و در این مورد دیدگاهی واضح ایجاد خواهند کرد. کارشناسان سئو به تعهدات مقرر شده پایبند بوده و با توجه به تجربه و سابقه بالایی که دارند همراهتان خواهند بود تا وب سایت را در بهترین وضعیت قرار داده و آن را به نتایج اول در موتورهای جستجو از جمله گوگل برسانید.

نکات مهم در سئو تضمینی جاب تیم

جاب تیم با سابقه چندین ساله خود در حوزه بهینه سازی سایت توانسته تا کنون رضایت بسیاری از مشتریان را در تمامی پروژه‌ها بدست آورد. تضمینی بودن سئو با بازگشت وجه نیز یکی از مهمترین تعهدات در این آژانس دیجیتال مارکتینگ است که کارشناسان همواره به آن پایند خواهند بود.

نکته مثبتی که در مورد جاب تیم وجود دارد این است که به هیچ عنوان از روش‌های سئو کلاه سیاه برای رسیدن به رتبه استفاده نکرده و از هرگونه اقدامی که موجب آسیب دیدن به سایت مشتری می‌شود اجتناب خواهد کرد. با توجه به این موضوع کارشناسان از دادن وعده‌های دروغ پرهیز کرده و همچنین تضمینی برای پابرجا ماندن رتبه‌ها در مدت زمان طولانی نخواهند داد. تمامی تکنیک‌های استفاده شده از نظر موتورهای جستجو تایید شده است در نتیجه نیاز نیست نگران خدمات دریافتی از این شرکت معروف و معتبر باشید.

جاب تیم شما را دعوت می‌کند تا در صورتی که تمایل دارید از خدمات سئو استفاده کنید به دنبال دریافت خدمات بهینه سازی تضمین شده باشید تا اگر سایت در جایگاه مورد نظر قرار نگرفت این توانایی را داشته باشید که وجهی که پرداخت کرده‌اید را به صورت تمام و کمال دریافت کنید.

فرایند خدمات سئو با ضمانت در جاب تیم

در ابتدا باید بگوییم که آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم پکیج‌های متنوعی را برایتان در نظر گرفته تا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و حوزه بیزینسی با نظر متخصصین بهترین بسته را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین فرایند خدمات سئو با ضمانت به شکل زیر تعریف می‌شود.

جلسه و ارائه مشاوره خدمات سئو

در جلسه اول کارشناسان به شکل حضوری یا آنلاین با شما صحبت کرده و مسیر سئو با ضمانت وجه را به شکل کامل شرح خواهند داد. همچنین در این جلسه مباحثی چون هزینه سئو تضمینی، زمان رسیدن به تارگت و قرارداد نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مراحل کار برایتان شفاف سازی می‌شود.

تحقیق کلمات کلیدی

در مرحله بعد کلماتی که پرسرچ بوده و برای کسب و کار درآمدزایی می‌کنند تحت بررسی قرار گرفته و قالب یک فایل برایتان ارسال خواهد شد. همچنین توصیه می‌شود با توجه به اینکه در زمینه بیزینس خود تجربه دارید کلماتی را در اختیار کارشناسان قرار دهید تا به صورت کامل مورد آنالیز قرار گیرند.

آنالیز سئوی وب سایت

در ادامه سئوی وب سایت از نظر تکنیکال، داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات و باگ‌هایی که در آن وجود دارد مشخص خواهد شد. همچنین در جاب تیم کارشناسان به سایت رقبا نیز مراجعه کرده و فرایندی که رقبا برای وب سایت در نظر گرفته‌اند را تحت بررسی قرار می‌دهند.

تعیین استراتژی سئو تضمینی

در این مرحله با توجه به وضعیت وب سایت یک استراتژی کامل برای آن چیده و برنامه‌ای را ترتیب می‌دهند تا بهینه سازی وب سایت به صورت تضمینی انجام شود. این برنامه با دقت خاصی تعیین شده و تمامی سایت را تحت پوشش قرار خواهد داد.

انجام سئو تکنیکال، داخلی و خارجی

سئو تکنیکال، داخلی و خارجی در یک سو پیش خواهند رفت. مواردی از جمله سرعت سایت، ریسپانسیو بودن، سایت مپ، کدهای وب سایت و … مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشکل به سرعت رفع می‌شود.

ارائه گزارش و تحلیل به صورت ماهانه

در نهایت متخصصین به صورت ماهانه گزارش و داده‌هایی از ورودی و میزان کلیک وب سایت در اختیارتان قرار خواهند داد تا بتوانید تمامی این موارد را با پارامترهای ماه قبل مشاهده کرده و میزان پیشرفت سایت را بررسی کنید تا در صورت ناموفق بودن تمامی وجه خود را دریافت کنید.

محتوای خدمات سئو با ضمانت عودت وجه در جاب تیم با توجه به نظر کارشناسان این حوزه و از سوی متخصصین جمع آوری شده تا کارفرمایان عزیز با خدماتی که در شرکت جاب تیم در اختیار قرار می‌گیرد آشنایی یابند.

خروج از نسخه موبایل