فروش راهبند اتوماتیک پارکینگ در تهران، انواع راهبند، قیمت راهبند

راهبندهای الکتروهیدرولیک هم بر دو نوع تردد متوسط و تردد نامحدود با استفاده از فناوری‌های خاص هستند که می‌توانند تردد مداوم و بی‌وقفه ایجاد کنند. راه‌بندها موانعی هستند که در خیابان‌ها به منظور کنترل ترافیک، کنترل اعتراضات خیابانی، سرقت و امور عمرانی شهری به کار گرفته می‌شوند. از راه‌بند اتوماتیک برای بلند کردن بومی که بر دستگاه سوار است استفاده می‌شود.

در راهبندهای ماشین رو الکترومکانیک نیروی خروجی از محور موتور وارد گیربکس یا جعبه دنده راهبند پارکینگ می شود تا از طریق آن نسبت قدرت و سرعت محور متحرک تنظیم شود. در این راستا زنجیره انتقال قدرت تکمیل شده و نیروی محرک موتور به میله راهبند منتقل می شود. ولی در راهبند الکتروهیدرولیکی سیستم محرک دستگاه بر اساس فشار پمپ روغن و سیلندر هیدرولیک می باشد.

معمولا راهبند ستونی از استوانه ای 80 الی 100 سانتی متری تشکیل شده است که به صورت عمودی حرکت کرده و از سطح زمین بالا می آید (سرعت بالا و پایین آمدن ستون دستگاه بسته به مدل و نوع آن از ۱٫۲ ثانیه تا ۷ ثانیه متغیر است). این نوع راهبند ها با فناوری روز دنیا ساخته شده است و با تمامی فناوری های مدارهای الکترونیکی سازگار است.

تقریبا همه­ ی افراد در هنگام عبور و مرور از خیابان با راهبند آشنا شده اند که بیش­تر برای نظم دادن و سازماندهی از رفت وآمد استفاده می­شود. راهبند اهرمی معمول ترین و متداویل ترین و همچنین ارزان ترین نوع راهبند می‌باشد. در اماکنی استفاده ميشود که فضايی براي بالا رفتن تيرک وجود ندارد و يا مي خواهيم کل فضای ورودی را به طور کامل مسدود نمائيم و مناسب برای فضای ورودی 8 تا 16 متر مورد استفاده قرار مي گيرد. راه بند مکانیکی به وسیله چرخ دنده باز و بسته می شود در صورتی که راه بند هیدرولیکی سامانه محرکش متشکل از بلوک هیدروپمپ(پمپ روغن) و شیر های هوا است.

مواردی که در قیمت خرید راهبند برقی تاثیر گذار است

همینطور در صورتی که محصول مورد نظر را پیدا نمیکنید برای جویا شدن قیمت مورد نظر با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار نمایید. سیستم محرک در این نوع محصول، شامل یک موتور الکتریکی، پمپ روغن، محفظه روغن و سیلندر هیدرولیک می باشد. تقسیم بندی عملکرد راهبند هم به 2 نوع سیستم داخلی و موتور نیز تقسیم میشود.

به همین دلیل وجود یک سد مانع محکم مانند راهبند، تردد ها را محدود می‌کند و فقط افراد مجاز می توانند وارد محوطه شود. راهبندها بهترین وسیله برای محافظت از اتومبیل ها می باشند، اگر شخصی خودرویی را در محدوده حفاظتی دزدیده باشد برای خروج باید از راهبند عبور کند، در آنجا است که راهبند مانند سدی عمل می‌کند که مانع از تصمیم شوم سارق می‌شود.

نوع دیگر راهبندها که دارای سیستم محرک الکتروهیدرولیک می باشند به اختصار با نام راهبند هیدرولیک شناخته می شوند. سیستم محرک در این راهنبدها شامل یک موتور الکتریکی، پمپ روغن، محفظه روغن و سیلندر هیدرولیک می باشد. با روشن شدن موتور، پمپ روغن به حرکت درآمده و روغن را با فشار بالا از مخزن تخلیه و وارد سیلندر هیدرولیک می نماید. با ورود و خروج روغن در سیلندر هیدرولیک، پیستون درون آن به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

قیمت راهبند دستی در مقایسه با بقیه راهبند ها به دلیل وجود ویژگی های محدود تر پایین تر است. راهبند هایی با کنترل از راه دور، به منظور کنترل دسترسی به مکانهای محافظت شده، و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار داده می شوند و همینطور برای بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر ایده آل می باشند.از این دستگاه برای ورودی به مناطق صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. راهبند ها برای محافظت و مدیریت دسترسی به قسمت هایی با دارایی های با ارزش راه حل بسیار خوبی می باشند.

این شرکت قیمت راهبند بتا مدل بازویی خود را با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط تامین و تجهیز این کالا تعیین می کند و همواره به رضایت مشتری برای فروش راهبند های خود اهمیت زیادی می دهد. عامه مردم بخاطر اینکه با سایر انواع راهبند ها آشنایی زیادی ندارند غالبا راهبند بازویی را فقط می شناسند این محصولات در دو نوع دستی و اتوماتیک عمدا در مبادی ورودی پارکینگ های عمومی , بیمارستان ها و.. مورد استفاده قرار میگیرند و ضریب امنیتی بالایی ندارند و صرفا در جهت نظم دهی به عبور و مرور ها گذاشته می شوند .

نوع اتوماتیک آنها بازو را با کمک سنسورهای خاص و نیروی الکتروموتو تامین می کند ولی نوع دستی آن با نیروی دست و انسا بالا و پایین میرود. ایران راهبند عرضه و فروش تخصصی انواع راهبند, راهبند برقی, راهبند اتوماتیک, راهبند تمام برقی, راهبند تمام اتوماتیک, راهبند ستونی, راهبند میله ای, راهبند بولارد, راهبند کشویی, راهبند زنجیر کش, راهبند با بوم تاشو, راهبند ال ای دی دار, راهبند ضد تروریستی و … را ارائه می نماید.

تولید کننده راه بندو ارائه دهنده انواع پارکینگ های هوشمند، راهبندهای مکانیکی، هیدرولیکی، مفصلی، گیتهای زمینی(دفنی)،راه بندهای بولارد(استوانه ای) ، ضد انتحاری،زنجیری با عرض های3 الی 8 متر و سیستم های کنترل تردد . در این مقاله می خواهیم بدانیم راهبند یا گیت چیست و انواع آن و مزایای استفاده از آن را عنوان خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چگونه بتوانید یک راهبند بسیار مناسب برای معبر ورودی خود، انتخاب کنید.

قیمت راهبند ستونی یا بولارد بالا می باشد و معمولا با توجه به اهمیت پروژه در هر 1 الی 1.50 متر عرض باید یک راهبند ستونی نصب کرد . استفاده از آنها در پروژه های معمولی همانند پارکینگ ها یا ورودی ادارات یا کارخانه ها توجیه اقتصادی ندارد . در راهبندهای الکترومکانیک نیروی خروجی از محور موتور وارد گیربکس یا جعبه دنده راهبند پارکینگمی شود تا از طریق آن نسبت قدرت و سرعت محور متحرک تنظیم شود.

پیستون ها با ورود و خروج روغن در سیلندر هیدرولیک به سمت بالا و پایین حرکت می کنند. مدل تلسکوپی نوعی از مدل اهرمی میباشد فقط با این تفاوت که اهرم راهبند بالا نمیرود و به صورت افقی تغییر اندازه میدهد یعنی با زدن ریموت اهرم به جلو رفته تا مسیر را مسدود کند . برخی از مارک های راهبند بر روی بوم یا حتی بر روی بازویی در قسمت پشت یا بر روی نوار های ال ای دی موجود است که در حقیقت در شب به عنوان یک راهنما برای شما عمل می کند و در حقیقت به رانندگان این قابلیت را خواهد داد تا سد یا مانع مقابل خود را تشخیص دهند .

انواع متنوعی برای بازویی موجود است که شما با توجه به نیاز خویش قادر خواهید بود تا هر یک را که می خواهید برگزینید ، مثلاً از جمله آن می توان بازوی تاشو ، بازوی مستقیم و غیره را عنوان کرد . آنها در مواد، سبک های مختلف هستند و می توانند به راحتی با سیستم مجوز موجود همراه شوند. بنابراین، در مجموع، برای هر مؤسسه، راهبند پارکینگ مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستند.

امروزه انواع و طرح های متعددی از ورودی های راهبند بوم وجود دارد که مجموعه ای از اهداف را در نظر می گیرد، و یافتن نوع مناسب درب بوم برای تضمین اینکه بیمه کافی برای اموال خود دارید، اساسی است. به منظور تنظیم فنر ابتدا راهبند را خلاص کرده و میله راهبند را با دست تا زاویه ۴۵ درجه (نیمه باز)‌بالا بیاورید، سپس در حالت خلاص بودن راهبند میله را رها کنید. فنر تعادل باید وزن میله را جبران کرده و آنرا در زاویه ۴۵ درجه ثابت نگهدارد.

بوم راهبند سیماران مدل تلسکوپی ۶ متری

از مهمترین مدل های این سیستم کنترل تردد می تواند به سیستم تگ خوان Simpark UHF-101 و تگ خوان تایگر اشاره داشت. همچنین این مجموعه می توانند به سیستم پلاک خوان مجهز گردد که با خواندن پلاک خودرو توسط دوربین مجموعه، مسیر برای تردد باز شود، یکی از این سیستم ها سیستم پلاک خوان پارکینگ مبین است.

این سیستم بجز اینکه سهولت در باز و بسته شدن راهبند پارکینگ ایجاد می کند، هزینه خرید ریموت در تعداد بالا را حذف کرده و امکان مدیریت ورود و خروج را فراهم می آورد. راهبند اتوماتیک به تجهیزاتی گفته می شود که عبور و مرور وسایل نقلیه را با اجازه نگهبان، ریموت، دستگاه های کارتخوان و یا دیگر وسیله های هوشمند بر عهده دارد. بارزانته در زمینه تولید موتور کرکره برقی و موتور ساید و دیگر وسایل کنترل تردد پیش تر فعالیت داشته است.

دنیای ابزارهای امروزه وسیع و متنوع است و در آن راهبندها با کارایی های بسیار خود توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. راهبندها و گیت های الکترونیک در انواع و اقسام گوناگونی ساخته شده اند که به عنوان مثال یکی از آن ها موتورهیدرولیکی راهبند و یا الکتروموتور راهبند می باشد که تفاوت هایی را شامل می شوند.

این راهبندها دارای بخش نیزه ای به طول سانتی متر هستند و در زمانی کمتر از دو ثانیه از زمین بیرون آمده و موجب پارگی لاستیک وسیله نقلیه می شوند. از راهبندهای نیزه ای معمولا در ورودی پادگان ها و جاده های مهم مانند جاده های مرزی استفاده می کنند. از مهم ترین مزایای این راهبند می توان به داشتن قابلیت برق اضطراری، مقاومت تا دمای -35 درجه، امنیت بسیار بالا در برابر حملات، سرعت حرکت فول العاده بالا کمتر از 2 ثانیه، مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت و .. البته راهبند های نیزه ای معایبی مثل نداشتن قابلیت ترمز در حین کار، مقاومت کم در برابر ضربه و نداشتن کنترلر هوشمند نیز دارند.

قیمت خرید و نصب راه بند چگونه است؟

متداول ترین نوع راهبند، راهبند میله ای می باشد که به وفور در ورودی پارکینگ ها و اماکن مختلف نصب می شود. بدنه شامل کلیه تجهیزات موتور و متعلقات دستگاه می باشد و بوم دستگاه نیز به قسمت بدنه متصل می باشد و به صورت 90 درجه باز و بسته می شود. طول بوم راهبند پارکینگ از نکاتی است که هنگام انتخاب راهبند باید به آن توجه کرد .

این طول معمولا بین 2 تا 8 متر متغیر می باشد ولی اکثر راهبندها با طول بوم 6 متر تولید می شوند. همچنین در مکان هایی که محدودیت ارتفاعی وجود دارد می توان از راهبند با میله ی خم شونده استفاده کرد تا بتوان در مواقع بسته بودن طول مورد نیاز را تامین کرد. این نوع راهبند ها، تیرک دار هستند و در بیشتر ورودی‌های دارای ترافیک تردد زیاد، استفاده می‌شود.

مشخصات ظاهری راهبند اتوماتیک موتورلاین پرتغال Motorline Mbm6

محل های شلوغ مانند انبارها ، فرودگاه ها ، بنادر دریایی ، پایگاه های نظامی ، شرکت های خدماتی ، پردیس های شرکتی و آموزشی و پلیس به راه حلی نیاز دارند که به آنها امکان دسترسی به محل را بدون توقف در دروازه و منتظر مأمور حراست برای اعطای آنها بدهد. راهبند های ستونی در اطراف ساختمان ها باعث می‌شود از برخورد اتومبیل به صورت عمد یا چه تصادفی به ساختمان ها جلوگیری شود که این امر خود باعث امنیت عابرین پیاده و کودکان اطراف ساختمان می‌شود که هیچ اتومبیلی نمی‌تواند وارد محدوده پیاده رو شود.

با قرار گرفتن مانع بین سنسور حین بسته شدن راهبند بلافاصله راهبند باز میشود. در بازار درب های اتوماتیک ایران حضور دارد و همواره جزو با اعتبار ترین برند ها در این زمینه می باشد. با توجه به قسمت های مختلفی که راهبندها دارند تعمیر و نگهداری راهبند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.راهبندها به چند دسته تقسیم می شوند و خرابی های متفاوتی با یکدیگر دارند که در بیشتر موارد خرابی ها را در ادامه به شما می گوییم. ❌برنامه نویسی پروژه های صنعتی PLC با نرم افزار SIMATIC STEP7 و TIA ❌اتوماسیون انواع…

آنها به مدیریت بخش وسایل نقلیه و نیروی کار تایید نشده در سازه‌ها و محل‌های کار کمک می‌کنند، به همین دلیل است که سازمان‌ها باید به فکر قرار دادن منابع در ورودی‌های Boom gates برای تأیید محل خود باشند. شما می توانید تا 200 ریموت را برای این راهبند تعریف و شناسایی کنید، همینطور امکان حذف این ریموت ها نیز به سادگی امکان پذیر است. راهبند اتوماتیک اهرمی، ميله‌هایي هستند كه بر روي یک دکل نگهدارنده یک متری بر روی زمین نصب می گردد.

بازدارنده های اتوماتیک معمولا در اندازه‌ها و ابعاد مختلف به فروش می‌رسند و قدرت موتور این دستگاه‌ها نیز بسته به نوع برند و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. بوم راهبند به صورت عمودی بلند می شود که موتور AC وظیفه این کار را برعهده دارد. استفاده از سیستم هوشمند راهبند در مکان های شلوغ جهت ایمنی و همچنین مدیریت پارکینگ ها مفید می باشند.

فروشگاه ما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. در فروشگاه پی جی در این راهبند بسیار با کیفیت را با ضمانت کیفیت و با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

راهبند ستوني یا بولارد ضد تروریست

در صورت عبور کابل های هوایی و یا شاخه درخت از فضای بالای دستگاه یا تیرک باید محل نصب تغییر کند و یا موانع برطرف شوند، تا تیرک هنگام عمود شدن با آنها برخورد نکند. ج-در صورت برطرف نشدن مشکل ، مرکز کنترل راهبند را جهت بررسی و رفع ایراد به شرکت ارسال نمایید . ب-در صورتی که با تنظیم فنر راهبند مشکل برطرف نشد ، خرابی از گیربکس راهبند است و نیاز به تعمیر دارد .

با اجرای یک نرم افزار ساده و Demo و وارد کردن شماره پورت سریال کامپیوتر به نرم افزار میتوانید کنترل راهبند را انجام دهید. اگر میخواهید از یک کلید برای هر سه عمل استفاده کنید باید حتما نرمال open باشد و دوسر ان را به Com وpush ویا Step در مدار فرمان متصل نمایید.

در این حالت با زدن کلید بازوی راهبند بالا امده و با تکرار همان کلید پایین می اید و اگر در هنگام پایین امدن زده شود بازو متوقف شده و رو به بالا برمیگردد. شرکت فادینی با هدف کنترل و تمرکز بر تمام عملکرد های درخواست شده، یکی از اولین شرکت هایی است که از ریز پردازنده ها استفاده نموده و امروزه به بالاترین سطح در ظرفیت تولید و نوآوری تکنولوژی رسیده است.

مدار فرمان و قابلیت اتصال راهبند به سیستم های کنترل تردد

سامانه محرکه این راهبند متشکل از یک بلوک هیدروپمپ (پمپ روغن) تانک روغن هیدرولیک وشیر های مربوطه که به صورت کاملاً آبندی شده و متمرکز طراحی شده اند و همچنین یک عدد بازوی هیدرولیک می باشد که به دلیل استفاده دقیق و کارشناسی شده از سیستم هیدرولیک این محصول را کاملاً برتر و متمایز از سایر راهبند های موجود در بازار کرده است.

طول بازو (بوم) راهبند هیدرولیک اهرمی فک ۶۱۵ ، ۵ متر است و سرعت حرکت بازو برای باز شدن کامل در ۶ ثانیه انجام میگیرد. عملکرد سیستم راهبند فک ۶۱۵ هیدرولیکی میباشد و دارای قدرت بسیار بالایی است. ولتاژ ورودی موتور راهبند۲۲۰ ولت میباشد و توانایی یا قابلیت نصب برق اضطراری را دارد تا در زمان قطع شدن برق نیز بتواند به کار خود ادامه دهد.

زمانی از راه بند پارکینگی صحبت به میان می آید یعنی پارکینگ شخصی، پارکینگ اداری، ورودی پارکینگ سازمان ها و… که همگی یا به صورت راهبند اتوماتیک متصل به پلاک خوان و یا تحت کنترل واحد نگهبانی پارکینگ، تمامی تردد ها را کنترل می نمایند. این راهبند از یک بوم تلسکوپی بهره می برد که می توان آن را از 4 متر تا 6 متر افزایش داد.

این راهبند پارکینگی220 ولتی که بازشوی 90 درجه ای دارد، قابلیت کارکرد با تناوب 100 بار پی در پی را هم دارا است. سرعت باز شدن اینراهبند بتاتنها 6 ثانیه است و در این مدت زمان مسیر را برای تردد شما باز می کند. این راهبندها متشکل از دو میله به هم پیوسته هستند.

زمانی که راهبند بسته باشد تقریبا 5 متر عرض را تحت پوشش قرار می دهد اما هنگام بالا رفتن بوم به دو قسمت مساوی تقسیم می گردد و تحت زاویه 90 یا 180 درجه می شکند. این نوع از درب اتوماتیک در پارکینگ‌هایی بیشتر استفاده می‌شود که دارای تردد و رفت و آمد زیاد است و امکان اشغال پارکینگ اختصاصی توسط دیگران وجود دارد.

قفل های پارکینگ اتوماتیک توسط ریموت کنترل می‌گردند و از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه می باشند. شرکت‌های ایرانی، چینی، اروپایی با برندهای مختلف در ساخت و تولید انواع درب اتوماتیک فعالیت دارند. در این میانراهبندها و درب‌های اتوماتیکی که دارای برندهای ایرانی هستند با وجود کیفیت بالایی که دارند به دلیل تولید در داخل کشور و متحمل نشدن هزینه گمرک و حمل و نقل از قیمت بسیار مناسبی نسبت به انواع اروپایی برخوردار هستند. این مدل از راهبند ها بهترین پیشنهاد برای مکان هایی است که طول دهنه ی پوشش دهی زیاد می باشد (تا ۱۶ متر) و یا از لحاظ ارتفاع نیز دارای محدودیت می باشیم.

خروج از نسخه موبایل