لایت باکس تبلیغاتی چه تاثیری در برند سازی دارد؟
لایت باکس های تبلیغاتی همان تابلوهای پر نور و روشنی هستند که در جذب مخاطب تاثیرگذار می باشند. لایت باکس ها زمانی می توانند در زمینه تبلیغات موثر باشند که علاوه بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت آن ها، از خلاقیت هم استفاده شود. بنابراین اگر قصدتان از سفارش تابلو برندسازی است؛ پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه به سراغ اولین تابلوسازی برای سفارش خود بروید؛ کمی با تابلوهای لایت باکس، قیمت لایت باکس و تاثیر آنها در برندسازی، آشنا شوید.
لایت باکس چیست؟
لایت باکس در واقع همان جعبه های پرنوری هستند که حتما برخی از آن ها را در مکان های عمومی مثل مراکز خرید، مترو و… دیده اید. لایت باکس ها می توانند یک طرفه یا دوطرفه باشند به این صورت که از هر دو طرف برای آن ها نورپردازی انجام شده و برند مورد نظر توسط آن، تبلیغ شود. ویژگی خاصی که باعث شده است بسیاری از صاحبان کسب و کار برای نشان دادن برند تجاری خود به دیگران از لایت باکس استفاده کنند یکی قیمت مقرون به صرفه آن و دیگری گیرایی و تاثیر آن در تبلیغات می باشد.
تابلوهای لایت باکس چگونه طراحی می شوند؟
بسته به بودجه ای که برای سفارش تابلو لایت باکس در نظر گرفته اید؛ می توانید این تابلو ها را با جنس آلومینیوم، چوب ام دی اف و یا پلاستیک یا همان فلکسی، سفارش دهید. رویه ای که در ساخت لایت باکس ها به کار می رود از جنس فلکسی، پلکسی گلاس (رنگی و کریستالی)، می باشد. قابلیت ساخت لایت باکس با هر ضخامت و هر سایزی وجود دارد.
همانطور که گفتیم ویژگی مهمی که لایت باکس ها را در زمینه برندسازی محبوب کرده است؛ نوع نورپردازی این تابلوهاست. نورپردازی لایت باکس ها می تواند به دو صورت مهتابی و یا با استفاده از چراغ های ال ای دی انجام شود که در این میان استفاده از چراغ های ال ای دی به دلیل جذابیت بیشتری که دارد؛ پرطرفدار بوده و باعث می شود در نهایت محصول باکیفیت تری، داشته باشید.
مزیتی که تابلوهای لایت باکس نسبت به سایر تابلوها دارند این است که امکان تغییر آسان آن ها، وجود دارد. به این صورت که با یک بار هزینه کردن می توانید بارها و بارها از تابلوی تبلیغاتی لایت باکسی که قبلا سفارش داده اید، استفاده کنید. به این منظور تنها کافی است صفحه شیشه ای و نازکی که درون لایت باکس قرار گرفته است و حاوی تصاویر و یا پیام های تبلیغاتی می باشد، تغییر دهید.
تاثیر تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی در برندسازی چیست؟
یک تابلوی لایت باکس تبلیغاتی زمانی می تواند در برندسازی نقش داشته باشد که مشتری با دیدن آن بتواند پیام تبلیغاتی جذابی از آن، دریافت کند. به همین منظور طراح چنین تابلوهایی باید از قدرت خلاقیت بالایی برخوردار باشد و بتواند برند مورد نظر را به شکلی کاملاً خلاقانه به معرض نمایش، بگذارد.
یکی از مزایایی که تابلوهای لایت باکس در زمینه برندسازی دارند این است که ضمن معرفی آسان برند یا نام تجاری، می توانند دربرگیرنده لوگوی مورد نظر همان برند، باشند. تحقیقات نشان داده است که تصاویر به نسبت نوشته ها بیشتر در ذهن بیننده، ماندگار می شوند. بر همین اساس می تواند به عنوان تابلو فروشگاهی هم مورد استفاده قرار گیرد.
لایت باکس ها تنوع بالایی دارند و به آسانی نصب می شوند. علاوه بر این؛ امکان نمایش تبلیغات به صورت ۲۴ ساعته هم وجود دارد. شما برای نصب یک تابلوی لایت باکس هیچ محدودیت مکانی نخواهید داشت. بهترین مکان ها برای نصب این تابلوها مکان های پرتردد مثل چهارراه های شلوغ، می باشد زیرا لایت باکس ها در چنین مکان هایی به طور کامل در معرض دید قرار می گیرند و هرچه افراد بیشتری پیام تبلیغاتی آن را مشاهده کنند؛ برند مورد نظر بیشتر شناخته و مطرح، می شود.
استفاده از لایت باکس نسبت به دیگر شیوه های تبلیغات، مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.
چرا تابلوهای لایت باکس؟
دنیای امروز دنیای پررقابتی است؛ به گونه ای که هر فردی قصد دارد محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار داده و فروش خود را افزایش دهد. به این منظور نیاز است صاحبان برندهای تجاری، توجه مصرف کننده را به هر طریقی که می توانند به محصولات و خدمات خود، جلب کنند. تابلوهای لایت باکس این کار را از طریق نورپردازی های جذاب و گرافیک های خلاقانه انجام می دهند به طوری که باعث افزایش دید مشتری شده و در نهایت موجب شهرت برند شود. بنابراین با توجه به هزینه نه چندان بالایی که برای طراحی و ساخت آن ها صرف می شود؛ منطقی است که در زمینه برندسازی روی این تابلو ها حساب ویژهای باز کرد.
تابلوسازی ایمن موج سال هاست در زمینه طراحی و ساخت تابلو مخصوصاً تابلو تبلیغاتی لایت باکس فعالیت داشته و می تواند تابلویی متناسب با نیاز شما و با هر بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، طراحی و تولید کند. این مجموعه در ساخت تابلوهای خود از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و سعی دارد با استفاده از طراحی های خلاقانه و جذاب؛ کار برندسازی را انجام دهد.
چنانچه قصد دارید با استفاده از یک تابلوی لایت باکس برند تجاری خود را به دیگران معرفی کنید؛ پیشنهاد می کنیم با شماره هایی که در سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید و از خدمات مشاورین این مجموعه، استفاده کنید. حتی در صورتی که قصد داشته باشید به جز تابلوی لایت باکس تابلوهای دیگری سفارش دهید؛ مشاوران ما می توانند بر اساس بودجه و سلیقه ای که دارید بهترین گزینه را در زمینه تابلوهای تبلیغاتی به شما، معرفی کنند.
تأثیر تابلوهای لایت باکس در فروش به زبانی ساده اما نگاهی متفاوت!
تأثیر تابلوهای لایت باکس در فروش را هرگز نمی توان نادیده گرفت. شاید تصور کنید که این تابلوها هم مانند بقیه تابلوهای تبلیغاتی عمل می کنند، اما رازهایی که در دل تابلوهای لایت باکس پنهان شده است، می تواند کسب و کار شما را به کلی متحول کند. اگر نگاهی مختصر به استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در طول زمان داشته باشیم، متوجه تأثیر تابلوهای لایت باکس و همین طور تغییرات بزرگی که در کسب و کارها به وجود آورده اند خواهیم شد.
درگذشته تابلوهای سردر مغازه ها، بیشتر برای معرفی اسم مغازه و نوع کسب و کار استفاده می شد. در آن زمان روش های محدودی برای جذابیت و تأثیری گذاری در تابلو مغازه ها وجود داشت. استفاده از رنگ های چشمگیر مانند قرمز و آبی و یا در بهترین حالت کشیدن یک تصویر ساده و بدون جزئیات از محصولات مغازه ها از روش های مرسوم در تابلوسازی بوده است. به علاوه ابزارهای محدودی برای جذاب و تأثیرگذار کردن تابلوها وجود داشت.
هرچه زمان به جلو حرکت کرد، صنعت تابلو سازی هم با تغییر و پیشرفت رو به رو شد. کم کم تنوع تابلوها زیاد شد که هر کدام هم ویژگی های متفاوتی داشتند. تنوع زیاد تابلوها به طبع انتخاب را سخت تر می کرد. چرا که افراد به دنبال تابلویی بودند که در جذب مشتری تأثیرگذارتر باشد.
پس این سوال به وجود آمد که تأثیرگذارترین تابلو، در جذب مشتری و رونق کسب و کار کدام است؟ با اطمینان می توان گفت که تابلوهای لایت باکس آلومینیومی در حال حاضر در صدر بهترین و تأثیرگذار ترین تابلوهای تبلیغاتی قرار دارند. اما چرا؟ همانطور که گفتیم در دل تابلوهای لایت باکس رازهایی وجود دارد که باعث تحول کسب و کار می شود. رازهایی که اگر به آن پی ببرید بی درنگ شما هم این تابلوها را انتخاب می کنید. پس با ما همراه باشید تا تغییراتی بزرگ در تبلیغات و رونق کسب و کارتان به وجود آورید.
چه رازهایی باعث تأثیرگذاری لایت باکس ها در کسب و کار می شود؟
لایت باکس های آلومینیومی، این جعبه های جادویی پر نور از زمانی که وارد بازار شدند نوع تبلیغات و جذب مشتری در مغازه ها، فروشگاه ها و سایر کسب و کارها را تغییر دادند. اثر بی نظیر آنها در جذب مشتری از نگاه هیچ کس دور نمانده است. اما راز موفقیت لایت باکس ها در کسب و کار چیست؟ در واقع راز موفقیت این تابلوها در چند ویژگی موجود در آن است، که باعث جذب مشتری بیشتر شده و تأثیر فوق العاده ای، در فروش داشته است. پس با شناخت این ویژگی ها به راز موفقیت لایت باکس ها پی ببرید.
1.لایت باکس های فریم لس به سرعت مخاطب را جذب می کنند!
تابلوهای لایت باکس فریم لس در جذب مشتری سرعت بالایی دارند. لوگوی برند شما، متن و یا عکس تبلیغاتی از محصولات و یا کسب و کارتان به صورت کامل بر روی صفحه به نمایش در می آید و با مخاطب ارتباط برقرار می کند. همچنین شما می توانید در هر سایزی از این تابلوها استفاده کنید .همین موضوع به تنهایی در جذب مشتری بسیار با قدرت عمل می کند زیرا همیشه تابلوهای بزرگ در هر کجا که نصب شوند می توانند نگاه ها را به سوی خود بکشند و این یک امتیاز مهم لایت باکس های فریم لس است.
با استفاده از لایت باکس فریم لس، بدون واسطه، تمام هدفتان از تبلیغات را به مشتری منتقل می کنید و یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت لایت باکس ها در فروش همین موضوع است، این که تابلوهای لایت باکس فریم لس مانند یک صفحه ی نمایش گر عمل می کنند. به بیانی ساده تر همان طور که تلویزیون ها و مانیتورها در مراکز خرید از دورترین نقطه توجه شما را جلب می کنند و باعث می شوند که سمتشان حرکت کنید، تابلوهای فریم لس هم همین گونه عمل می کنند و می توانند از هر نقطه توجه تان را جلب کنند.
اما فریم لس بودن لایت باکس ها به تنهایی در جذب مشتری کافی نیست. چرا که موفقیت آنها در کنار توجه به یک سری از نکات حاصل می شود که در اینجا به آن پرداختیم.
طراحی لایت باکس فریم لس
هرچه قدر هم که تابلوهای لایت باکس بتوانند در جذب مشتری و کسب درآمد تأثیرگذار باشند، اما اگر در طراحی ضعیف عمل کنند عملاً تمام جذابیت خود را از دست می دهند. استفاده از فونت مناسب ، تصاویر خوب با وضوح بالا، هوشمندی در انتخاب رنگ و سایر نکاتی که باید در طراحی رعایت شود، تابلو شما را مشتری پسند می کند.
پس تنها با اکتفا به اینکه تابلو لایت باکس فریم لس مشتریان شما را افزایش می دهد به طراحی بی اهمیت نشوید.
کیفیت ساخت تابلو و نور فریم لس
فراموش نکنیم که یک تابلو زمانی می تواند مخاطب را جذب کند که بسیار با کیفیت و تمیز ساخته شود. در تابلوهای لایت باکس فریم لس، چگونگی ساخت بسیار اهمیت دارد. باید به نحوه ی ساخت فریم توجه شود به گونه ای که اصلا برای مشتری قابل رؤیت نباشد در غیر این صورت نمایی زننده و مشتری گریزی را خواهد داشت.
تابلوهای لایت باکس با نور شناخته می شوند پس توجه به کیفیت پخش نور و رنگ های آن به شما کمک می کند که برند خود را به خوبی به مشتریانتان معرفی کنید.
میزان قیمت و تأثیر بر کیفیت فریم لس
لایت باکس ارزان یا گران؟ مسئله این است. این حق طبیعی شماست که به دنبال یک تابلو با قیمت مناسب باشید و طبیعی است که قیمت ارزان همیشه جلب توجه می کند. اما زمانی که تابلوهای لایت باکس فریم لس را برای کسب و کار خود انتخاب کرده اید در اصل به دنبال جذب مشتری و افزایش درآمد هستید.
مشتری زمانی به شما اعتماد می کند و مغازه، فروشگاه و یا حتی رستوران شما را انتخاب می کند که از کیفیت کار و یا محصولتان مطمئن باشد . تابلوها قبل از شما کسب و کارتان را به مشتری معرفی می کنند، پس کیفیت تابلو تبلیغاتی شما به نوعی، کیفیت کار شما را بیان می کند.
پس آگاه باشید! در انتخاب تابلو فرصتی برای آزمون و خطا نیست ، انتخاب یک تابلوی با کیفیت حتی اگر قیمت بالایی هم داشته باشد تأثیری که در جذب مشتری دارد به مراتب ارزشمندتر و سودمندتر است.
2.لایت باکس های ایستاده مانند آهنربا مشتری جذب می کنند!
بدون اغراق لایت باکس های ایستاده شبیه به یک آهنربا هستند، چرا که حضور آنها در مراکز خرید و فروشگاه ها ناخودآگاه مسیر مشتری را به سمت آن می کشد و به جرأت می توان گفت یکی از بهترین راه ها برای معرفی محصولات و حتی نوع فعالیت مشاغل مختلف است.
برای درک بهتر این موضوع یک مثال ساده می زنیم، فرض کنید که داخل یک فروشگاه مواد غذایی، مشغول خرید مایحتاج روزانه خود هستید. در قسمتی از فروشگاه یک تابلو لایت باکس ایستاده قرار دارد و یک محصول را تبلیغ می کند. اگر در هنگام خرید به اطراف خود نگاهی بیندازید قطعا چشم شما به این تابلو بر خواهد خورد و احتمال اینکه به سمت آن بروید خیلی زیاد است.
این همان قدرت آهن ربایی تابلوهای لایت باکس ایستاده است! جذابیت نمایش در آن به قدری زیاد است که شما بدون نیاز به خرید محصول به نمایش در آمده در آن، مشتاق به خرید می شوید.
لایت باکس های ایستاده مشتری را اغوا می کنند.
ویژگی های موجود در این تابلوها، آن ها را شبیه به یک اثر هنری می کند. تابلوهای لایت باکس ایستاده می تواند در شکل های مختلف ساخته شود که باعث ایجاد خلاقیت در نحوه ی تبلیغات خواهد شد. به طور مثال ساخت یک تابلو که شبیه برند شما باشد، یک نمونه از آن است.
این تابلوها حتی می توانند به صورت گردان ساخته شوند و همچنین قابلیت نمایش تصاویر به صورت چهارطرفه قدرت فروش یک محصول و یا معرفی یک کسب و کار را بالا می برد. با وجود اینکه نکات مثبت تابلوهای لایت باکس ایستاده، سبب تأثیرگذاری زیاد آنها در امر فروش می شود، یک نکته ی بسیار مهم نیز وجود دارد که رعایت نکردن آن می تواند میزان این تأثیرگذاری را کم کند. نکته ی مهم، انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن آن است. قرار دادن تابلو ها در نقاط پر رفت و آمد اهمیت زیادی دارد. همچنین ارتفاع مناسبی باید برای آن در نظر گرفته شود که از هر نقطه ای قابل مشاهده باشد.
3.نور لایت باکس ها حس کنجکاوی در مشتری ایجاد می کند!
نور، در هر مکان و زمانی جلب توجه می کند، پس یکی از مهمترین رازهای موفقیت لایت باکس ها در امر فروش استفاده از نور است. هرچه نورهای استفاده شده در تابلوهای لایت باکس جذاب تر باشد به همان اندازه باعث ایجاد حس کنجکاوی در مشتری می شود و او را مشتاق به ورود به مغازه می کند. پس اگر از ابتدا تابلوهای لایت باکس را جزء بهترین تابلوهای تبلیغاتی معرفی کردیم به این دلیل است که جاذبه ی نور به معنای جذب مشتری بیشتر است و جذب مشتری بیشتر یعنی درآمد بیشتر!