جدیدترین مدل ساعت بن تن واقعی

ساعت بن‌تن اسباب بازی یکی از اسباب ‌بازی‌های زیبا و پرطرفدار در بین کودکان است. ساعت بن تن از جنس ژله‌ای است که کودک با به دست کردن آن احساس راحتی می‌کند. این ساعت دارای 4 هیولا است که کودک می‌تواند هر کدام را با توجه به سلیقه بر روی ساعت نصب کند تا آهنگ و رنگ مربوط به آن ساعت از ساعت پخش شود. این ساعت برای دست کودکان 2 تا 12 ساله مناسب می‌باشد.

ساعت بن‌تن یک اسباب بازی جذاب

ساعت بن‌تن یکی از اسباب بازی های ایفای نقش است. الگوی این ساعت برگرفته از ساعتی است که در انیمیشن بن‌تن وجود دارد. کودکان همیشه به دنبال بازی کردن نقش شخصیت های قهرمانان بوده‌اند. اگر شما یک اسباب بازی جذاب را برای آنها تهیه کنید،  کودکان می‌توانند ساعت ها با آن به بازی کردن بپردازند. ساعت بن‌تن مدل های متنوع بسیاری دارد. در واقع ساعت های بن‌تن تا جایی که امکان دارد از طرح اصلی الگو گرفته شده‌اند.  به هر مقدار که کیفیت ساعت های بن‌تن بالا باشد، به طرح اصلی در انیمیشن نزدیک‌تر است.

کاربرد ساعت بن ‌تن

از آنجا که ساعت بن‌تن در انیمیشن توانایی تبدیل بن‌تن را به موجودات فضایی داشت، کودکان دوست دارند با خیال پردازی خود را به جای بن‌تن بگذارند و ساعتها در نقش موجودات فضایی به مراقبت از کره زمین بپردازند. چنین رفتارهایی هنگام بازی کودکان سبب تقویت قوه تخیل آنها می‌شود.

علاوه بر سرگرم شدن کودک، چنین اسباب بازی هایی سبب تقویت خلاقیت نیز می‌شود. بن‌تن شخصیتی است که از کره زمین در برابر بیگانگان محافظت می‌کند و همیشه در تلاش است تا با بدی ها مبارزه کند. ساعت بن‌تن کودک شما را به چالش می‌کشد تا همانند بن‌تن رفتار کند و کودک سعی می‌کند هنگام بازی کردن ورژن قهرمانی شخصیت خود را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این موارد باید در نظر داشته باشید، جذابیت اسباب بازی های کودکانه باعث افزایش ساعت بازی است. کودک شما در این سنین نیازمند بازی و فعالیت است تا روحیه کنجکاو خود را شکوفا کند.  ما در فروشگاه میلی جون در تلاشیم تا با ارائه محصولات جذاب و با کیفیت رضایت شما را جلب کنیم. ساعت اسباب بازی پسرانه برای کودکان بسیار جذاب است.

جنس ساعت بن تن

جنس این ساعت ژله‌ای است و باعث آسیب به دست نمی‌شود. این ساعت دارای 4 هیولا بزرگ از موجودات بن تنی است. با قرار دادن هر یک از این شخصیت ها بر روی مرکز ساعت و فشار دادن دکمه مربوطه نور سبز رنگی از داخل ساعت به شخصیت کارتونی مذکور تابیده وهاله‌ای آن را در بر می‌گیرد، همزمان ساعت سخنگو اقدام به حرف زدن و پخش آهنگ مربوطه می‌کند.

پیشنهاد ما برای دسترسی آسان وسریع به این هدیه زیبا و جذاب خرید آنلاین اسباب بازی مدل بن تن به صورت اینترنتی است. در فروشگاه میلی جون بهترین محصولات با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود تا رضایت مشتریان عزیز جلب شود.

انواع ساعت بن تن

جدیدترین ساعت های بن تن را در فروشگاه میلی جون پیدا کنید. انواعی مختلفی که در سایت ما ارائه شده است همواره می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشد.

ساعت بن تن مدل پروژکتوری

یکی از مدل‌های جالب ساعت بن تن اسباب بازی مدل بن تن پروژکتوری است. انعکاس نور این مدل نسبت به بقیه مدل‌ها بیشتر و پرقدرت‌تر است. بسیاری از کودکان به این دلیل نور زیاد این مدل از ساعت بن تن را انتخاب می‌کنند.

ساعت بن تن مدل ساخت ایران

مدل دیگر ساعت های بن تن مدل ساخت ایران آن است. ساعت اسباب بازی بن تن ساخت ایران نسبت به نمونه خارجی این ساعت از قیمت پایین‌تری برخوردار است اما از نظر کیفی نزدیک به نمونه خارجی است.

ساعت بن تن مدل چرخشی

این مدل از ساعت بن تن شباهت بسیار زیادی به نمونه آن در انیمیشن است. محبوبیت این ساعت در بین کودکان به دلیل سادگی و زیبایی بسیار پرطرفدار است.

ساعت بن تن مدل پیشرفته

پرفروش‌ترین مدل ساعت بن تن در سایت میلی جون ساعت پیشرفته بن تن است. به دلیل امکانات زیادی که این ساعت دارد، همیشه مورد سفارش شما مشتریان عزیز قرار گرفته است. این ساعت در انیمیشن از قدرت و امکانات بالایی برخوردار است. برای همین کودکان بسیار علاقه‌مند به داشتن ساعت پیشرفته بن تن هستند.

ساعت بن تن مدل مربعی

یکی دیگر از مدل های ساعت بن تن که در بازار عرضه شده می‌شود، مدلا مربعی بن تن است. همانطور که می‌توان حدس زد این ساعت ظاهری مربعی شکل دارد. در یکی از قسمت‌های پربازدید سریال بن تن، از این مدل ساعت استفاده شده است. به همین دلیل ساعت مدل مربعی در بین کودکان بسیار محبوبیت دارد.

ما به عنوان فروشگاه عرضه کننده لوازم اسباب بازی کودکان مفتخریم در میان رقیبان خود از تنوع محصولاتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

ساعت بن تن مدل تبدیل شونده

از انواع دیگر مدل هاست که توسط فروشگاه میلی جون در بازار عرضه می‌شود. محصولاتی که به عنوان ساعت تبدیل شونده بن تن می‌توان یافت بدین صورت می‌باشد که تمامی موجودات انیمیشن بن تن در کنار آن قرار گرفته و می‌توانید آن موجودات را بر روی ساعت نصب کنید. در کنار ساعت تبدیل شونده مدل دیگری نیز موجود است که شباهت هایی با ساعت تبدیل شونده دارد. از جمله این شباهت ها قرار دادن موجودات فضایی همراه ساعت در قسمت نصب است.

ساعت بن تن مدل هوشمند

مدلی زیبا و جذاب اما کمیاب است که در هر سایت یا فروشگاهی قادر به پیدا کردن آن نیستید. فروشگاه ما علاوه بر داشتن انواع مدل های جذاب و هیجان انگیز بن تن ساعت هوشمند بن تن را نیز با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

بن تن با داشتن قدرت ساعت فضایی می‌تواند خود را به موجودات مختلفی تبدیل کند. یکی از ساعت های دیگری که در فروشگاه ما عرضه می‌شود ساعت چند کاره بن تن است. این مدل همان قابلیت ساعت بن تن واقعی را دارد. کودکان دلبند شما می‌توانند با داشتن این ساعات زیادی را به بازی کردن نقش بن تن بپردازند.

کوچک‌ترین ساعت های بن تن

این ساعت تنها برای کودکان خردسال شما نیست. بلکه فروشگاه میلی جون اقدام به ارائه ساعت های بن تن مخصوص کودکان با سن پایین نیز کرده است. این ساعت را می‌توانید برای کودکان شیرین خود تهیه کنید تا همراه با این ساعت احساس شکست‌ناپذیر بودن داشته باشند.

خرید ساعت بن تن مدل دخترانه

ساعت بن تن دخترانه از مدل های دیگر پرفروش ساعت بن تن در فروشگاه میلی جون است. طراحی این ساعت باعث تمایز ساعت دخترانه از دیگر مدل های ساعت بن تن شده است. طراحی این مدل بسیار مخصوص بوده و ظرافت خاصی دارد. اگر کودک شما بهانه ساعت بن تن می‌گیرد با خیال راحت ساعت بن تن دخترانه را برای او سفارش دهید.

نقد و بررسی : ساعت بن تن اسباب بازی واقعی جدید در تهران و ایران

این ساعت BEN 10 که یکی از پرطرفدارترین ساعت های BEN 10 جادوئی می باشد، دارای طرفداران زیادی می باشد و کمیاب بوده و بندرت می توانید از سایر فروشگاهها خریداری نمایید. کارکرد ساعت بزرگ BEN 10 با باطری بوده و باطری آن نیز قابل تعویض می باشد. دارای دگمه پاور

لازم بذکر است که فقط نور سبز فسفری این ساعت ارائه می گردد و مدل رنگ قرمز موجود نیست، در واقع این یک ساعت معمولی نیست و طرفداران بازی های بن تن که عاشق چنین ساعتی هستند ، قدر آنرا میدانند. شخصیت های BEN 10 با عقربه ساعت + پخش صوتی کارتون BEN 10فروشگاه اسباب بازی تی وی تویز انواع ساعتهای BEN 10 را خدمتتان ارائه می کند. ساعتهای جدید مخصوص بازی های بن تن با شخصیت ها و هیولاهای معروف برای بازی های مختلف با قابلیت بستن به ساعد دست بصورت مج بند واقعی بهمراه بند و باطری و ….

اکثر ساعتهای BEN 10  در بازار کمیاب هستند ولی ما تا جائیکه امکان دارد سعی می کنیم. مدلهای زیادی از این ساعتها را برایتان تقدیم نماییم. برای مشاهده مدلهای دیگر ساعت های BEN 10 کلیک کنید. ست کامل لباس مرد عنکبوتی نیز از پرطرفدارترین محصولات می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه تی وی تویز خریداری نمایید سایر لباس های شخصیت کارتونی را نیز می توانید در همین لینک مشاهده و خریداری نمایید

آیا ساعت بن تن وجود دارد؟

این سوال که آیا ساعت بن تن وجود دارد یا نه ، ذهن اکثر پسر بچه ها را مشغول نموده است واقعیت این هست که در واقعیت چنین ساعتی وجود ندارد اما سازندگان اسباب بازی سعی کرده اند تا مدلی هر چه شبیه تر به ساعت واقعی و جدید بن تن ساخته باشند که نیاز شما را برآورده سازد البته شاید در آینده این ساعت با همان قابلیت ها نیز ساخته شود که نیاز است تا علم آنقدر پیشرفت کند تا به مرحله ساخت چنین ساعت هایی با این قابلیت های شگفت انگیز رسیده باشیم.

خروج از نسخه موبایل