روش های مناسب برای یادگیری زبان فرانسه

اصول اولیه یادگیری زبان فرانسه |اصول یادگیری زبان فرانسه |بهترین روش یادگیری زبان فرانسه در منزل

برای اینکه بتوانید زبان فرانسه را به خوبی یاد بگیرید و در این مسیر هم از یادگیری لذت ببرید و هم سریع تر به هدفی که می خواهید دست پیدا کنید می خواهیم یک سری روش به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید راحت تر زبان فرانسه را یاد بگیرید.

چرا باید زبان فرانسه یاد بگیریم؟

از دلایل یادگیری زبان فرانسه این است که زبان فرانسه یکی از زبان های مهم در دنیا است که شما با یادگیری آن می توانید موقعیت های شغلی و تحصیلی جذابی را بدست بیاورید. این زبان جز ۵ زبان برتر دنیاست که در کشورهای زیادی به عنوان زبان اصلی یا دوم مورد تکلم می باشد.

زبان فرانسه جز زبان های رومی می باشد و برای کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و یا زبان انگلیسی را کمی مطالعه کرده اند یادگیری آن می تواند بسیار آسان تر باشد.

با یادگیری زبان فرانسه که افراد زیادی سمت آن نمی روند می توانید از موقعیت های جذابی بهره مند شوید مثل مترجمی، مدرسی، کار در شرکت های بین المللی با درآمد دلاری که بسیار می تواند جذاب و پرسود باشد.

روش هایی برای یادگیری زبان فرانسه به آسانی

1. فیلم تماشا کنید

تماشای فیلم به زبان فرانسوی با زیرنویس فرانسوی یکی از بهترین راه های یادگیری است. نه تنها عبارات اصطلاحی روزمره و واژگان جدید را کشف خواهید کرد، بلکه می توانید کلمات را همانطور که بازیگران تلفظ می کنند بخوانید: راهی ایده آل برای آموزش گوش و بهبود لهجه.

2. با آهنگ یاد بگیرید

درست مانند فیلم‌ ها، آهنگ ‌ها نیز راهی عالی برای یادگیری فرانسوی به شیوه‌ ای جذاب هستند. متن ها را ترجمه کنید و با هم بخوانید. در نهایت متوجه خواهید شد که آهنگ های فرانسوی مورد علاقه شما در واقع چه معنایی دارند!

3. خواندن

کتاب خواندن به زبان فرانسه یکی دیگر از روش های یادگیری زبان فرانسه است. اگر عاشق رمان های پلیسی هستید؟ چرا آنها را به زبان فرانسه نمی خوانید؟ اگر مطالعه سبک تری را ترجیح می دهید، مجلات را بخوانید و از آنها برای یادگیری واژگان جدید در رابطه با علایق خود استفاده کنید. کمیک بوک ها؟ کمیک بوک هعا راه بسیار مفیدی برای یادگیری زبان فرانسه است، ترکیبی از متن و تصاویر درک و یادگیری زبان فرانسه را تسهیل می کند.

4. یک پارتنر زبان پیدا کنید

یک فرانسوی زبان مادری را پیدا کنید که بخواهد زبان مادری شما را یاد بگیرد و بین مکالمات فرانسوی و زبان خود به طور متناوب صحبت کنید. اگر کسی را می شناسید که مثل شما نیز در حال یادگیری زبان فرانسه است، زمانی که با هم هستید به زبان فرانسوی صحبت کنید!

5. از تلاش و اشتباه نترسید

بسیاری از مردم فقط به این دلیل پیشرفت نمی کنند که در زبان غوطه ور نمی شوند – به خصوص وقتی صحبت از مکالمه می شود. از اشتباه کردن نترسید! افرادی که با آنها صحبت می کنید با کمال میل شما را اصلاح می کنند و به پیشرفت شما کمک می کنند.

6. گوش کنید!

فعالانه به صحبت افراد دیگر گوش دهید: توجه کنید که آنها چگونه از عبارات خاصی استفاده می کنند و از درخواست توضیح دریغ نکنید. حتی زمانی که مشغول انجام کار دیگری هستید، به یک برنامه رادیویی فرانسوی گوش کنید: گوش دادن غیرفعال نیز می تواند به پیشرفت شما کمک کند.

7. تمرین کنید

از لحظات تنهایی خود برای تکرار کلمات و عباراتی که یاد گرفته اید با صدای بلند استفاده کنید. از صحبت کردن با خودتان نترسید تا روی تلفظ خود کار کنید!

۸. در کلاس زبان شرکت کنید

در یک کلاس زبان فرانسه ثبت نام کنید و با حضور در کلاس و راهنمایی های استاد خود به رفع اشکالات خود بپردازید. در این حالت مسیر را درست تر پیش خواهید رفت و زمان یادگیری تان را کوتاه خواهید کرد.

خروج از نسخه موبایل