منطقه پرتقاضای کردان برای خرید ویلا کدامند؟

بهترین جای کردان کجاست؟

کردان مناطق مختلفی دارد که هر کدام از این مناطق شرایط خاص خود را دارد ما در ادامه بهترین مناطق کردان کرج جهت خرید ویلا کردان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. جهت اطلاع از قیمت زمین در کردان لطفا با ما تماس بگیرید.

جلنگدار

جلنگدار کردان منطقه ای قدیمی با آب و هوای مطبوع و لذتبخش است سرسبزی و زیبایی این منطقه مورد توجه عموم است خیلی از افراد به این منطقه رفته اند و از ویژگی های این منطقه آگاه هستند. جلنگدار یکی از بهترین جاهای کردان برای خرید ویلاست بسیاری از افرادی که ویلایی در این منطقه خریداری کرده اند باعث شدند تا اطرافیان نیز مشتاق خرید ویلا در این منطقه شوند.

اغشت

 اغشت کردان به خاطر قلعه ای که دارد بسیار معروف است عکس این قلعه زیبا را بارها دیده اید همین موضوع سبب محبوبیت هر چه بیشتر اغشت شده است. اغشت کردان منطقه ای لوکس برای افراد خاص و سخت پسند هست در این منطقه ویلاها با سبک های مدرن و معماری روز ساخته شده اند و مناسب افرادی است که علاقه مند به خرید ویلای یونیک و تک هستند.

هرجاب

هرجاب منطقه ای بسیار خلوت و کم جمعیت است افرادی که خرید ویلا در منطقه ای خلوت و آرامش بخش را دوست دارند به سمت هرجاب کردان می آیند. وقتی وارد کردان می شوید و به سمت هرجاب می روید کوچه و خیابان های این منطقه مورد توجه است و طبیعت آن در هر چهار فصل دیدنی است کسانی که هنوز به این منطقه سفر نکرده اند بهتر است هر چه زودتر اقدام کنند.

باغبان کلاچی

اگر در سال های نه چندان دور به سمت باغبان کلاچی می رفتید زمین های وسیع و باغات سرسبزی را می دیدید اما اکنون به منطقه ای ویلایی تبدیل شده و بیشتر زمین ها و باغ های آن جای خود را به ویلاها داده اند. باغبان کلاچی منطقه ای قدیمی است اما هنوز برخی به خوبی این منطقه را نمی شناسند همین امر موجب شده تا خریداران مجذوب این منطقه شوند و هر چه زودتر اقدام به خرید و سرمایه گذاری کنند.

بهترین مناطق اطراف کردان برای خرید ویلا

♦ کوهسار

♦ سهیلیه

♦ تهراندشت

کوهسار

کوهسار دسته کمی از کردان ندارد و همانند کردان دارای ویلاهای بسیار لوکس و دیدنی است افرادی که به طراحی ویلا و معماری آن توجه ویژه ای دارند به سمت کوهسار می روند. کوهسار منطقه ای سرشناس است و بسیاری از متقاضیان که به دنبال خرید ویلا در بهترین منطقه هستند کوهسار را به دلیل دارا بودن ویلاهای لوکس و مدرن انتخاب می کنند.

سهیلیه

قیمت ویلا درحد۳۰۰ متر در سهیلیه چگونه است؟ به افرادی که نگران قیمت ویلاها هستند توصیه می شود به سهیلیه مراجعه کنند چرا که در سهیلیه انواعی از ویلاها با قیمت های متنوع و به صرفه ای وجود دارد این تنوع به خاطر ویژگی های ویلا هاست مثل متراژ بنا، دوبلکس یا تریبلکس بودن آن و… منطقه سهیلیه روبه رشد و پر متقاضی است و آمارها نشان داده که روز به روز بر تعداد خریداران این منطقه افزوده می شود این نشان از محبوبیت این منطقه دارد.

تهراندشت

طبیعت بکر و دنج تهراندشت سبب شده تا بسیاری از تهرانی ها به سمت این منطقه حرکت کنند چرا که این منطقه زیبا در فاصله ی کمی از تهران قرار دارد. تهراندشت از لحاظ منابع آبی تامین شده است و انواعی از استخرها (استخر سرپوشیده و سر باز) در این منطقه دیده می شود.

کدام سایت برای خرید ویلا در کردان معتبرتر است؟

سایت های بسیاری در حوزه خرید و فروش ویلا وجود دارد اما ما قصد داریم که بهترین آن را به شما معرفی کنیم زیرا اکثر سایت ها اعتبار چندانی ندارند و موجب ضرر و کم ارزش شدن بودجه متقاضیان می شوند. تخصصی ترین و معتبرترین سایت در حوزه خرید و فروش ویلا در کردان می باشد طبق آمارهای گرفته شده از خریداران بهترین سامانه است که با دارا بودن مشاوران مجرب و متخصص موجب اطمینان در خرید شده است

منطقه کردان کرج کجاست؟

منطقه کردان کرج یکی از توابع شهر کوهسار واقع در شهرستان ساوجبلاغ البرز به حساب می‌آید. این منطقه در 15 کیلومتری کرج و 65 کیلومتری تهران قرار گرفته است و بر اساس آخرین آمار‌های سال 1395، منطقه کردان دارای جمعیتی بالغ بر 3795 نفر می‌باشد.

به منظور رسیدن به منطقه کردان از مبدا تهران می‌توان در ابتدا از آزاد‌راه کرج به کلان شهر کرج رفته و با وارد شدن به آزاد‌راه قزوین کرج و پیمایش 20 کیلومتر در آن به تابلوی کردان برسید. سپس در سمت راست اتوبان جاده کردان را مشاهده خواهید کرد و با ورود به آن، حال شما در منطقه سرسبز کردان قرار دارید.

بهترین جای کردان کرج برای خرید ویلا چه منطقهای است؟

پیش از می‌بایست معیار‌ها و ملاک‌های تعیین‌کننده‌ای را در نظر بگیریم. به طور مثال مواردی نظیر: وضعیت دسترسی، موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و… از معیار‌های مهم برای خرید ویلا در منطقه کردان هستند که حتما باید آن‌ها را مد نظر قرار داد.

تهراندشت، سهیلیه، سرخاب، کوهسار، طاووسیه، باغبان کلاچی، جنگلدار و… از مناطق مناسب برای خرید ویلا در کردان کرج هستند که در ادامه به معرفی کامل چند مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

سهیلیه، بهترین منطقه برای خرید ویلا در کردان

محبوب‌ترین منطقه ویلایی در کردان کرج در سال 1401، سهیلیه است. سهیلیه به دلیل برخورداری وسعت زیاد، تنوع قیمتی بالا، آب و هوای مساعد، دسترسی سریع به آب و غذا و… به بهترین منطقه کردان برای خرید ویلا تبدیل شده است. به طوریکه شما حتی با بودجه‌ای در حدود 2 میلیارد تومن هم قادر به خرید ملک در این منطقه هستید. همچنین چنانچه محدودیتی از نظر بودجه ندارید، می‌توانید در شهرک‌های لاکچری منطقه سهیلیه به دنبال ویلای مد نظر خود بگردید.

علاوه بر این امکانات، منطقه سهیلیه دارای تعداد قابل توجهی باغ، مراکز پرورش گیاهان و گل‌های زینتی، زمین‌های کشاورز و مواردی از این قبیل می‌باشد. از این رو سهیلیه منطقه‌ای استثنایی برای دوستداران طبیعت و گیاهان به شمار می‌رود.

لشگر‌آباد که از توابع دهستان رامجین است در منطقه سهیلیه قرار دارد و به دلیل نزدیکی به جاده اصلی از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است. از این رو لشگر‌آباد جزو بهترین مناطق سهیلیه برای خرید ویلا شناخته می‌شود. شهرک زعفرانیه، آغچه حصار، سنقز‌آباد، زکی آباد و کوروش از دیگر مناطق مناسب برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری در سهیلیه هستند.

نکات تکمیلی در رابطه با منطقه سهیلیه

سهیلیه منطقه‌ای زیبا و شهری مجزا از شهر کرج در نقشه استان البرز است که اغلب مردم حومه تهران و کرج اسم آن را به اشتباه با پسوند کرج (یعنی: سهیلیه کرج) صدا می‌زنند. بنابراین مناطقی از سهیلیه همچون: زکی آباد، لشگر‌آباد، شهرک زعفرانیه، آغچه حصار و… که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، جدا از کرج و نیز جزئی از سهیلیه می‌باشند.

تهراندشت، از سرسبزترین مناطق کردان جنوبی

یکی دیگر از وسیع‌ترین و خوش آب و هوا‌ ترین مناطق کردان جنوبی، تهراندشت نام دارد. منطقه تهراندشت در جوار رشته کوه‌های البرز واقع شده است و به تقریب در حدود 30 تا 40 دقیقه با کرج فاصله دارد. برخورداری از منابع آبی فراوان، وجود باغستان‌های سرسبز و آب و هوای مناسب در تهراندشت منجر به پتانسیل بالای این منطقه از لحاظ سرمایه‌گذاری و خرید ویلا شده است. از مشهور‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شهرک‌های ویلایی منطقه تهراندشت می‌توان به شهرک جهان ویلا اشاره کرد.

طاووسیه، از لاکچریترین مناطق کردان کرج

آخرین و یکی از لوکس‌ترین مناطق کردان که قصد معرفی آن را در این مقاله داریم، طاووسیه است. شهرک‌سازی در منطقه طاووسیه به شکل کاملا اصولی صورت گرفته است و ویلا‌های قرار گرفته در این منطقه از سال‌ها پیش از شیک‌ترین و گران‌ قیمت‌ترین ویلا‌های کردان به شمار می‌روند. از این رو خرید ویلا در منطقه طاووسیه با بودجه زیر 10 میلیارد تومان امری ناممکن است.

از ویژگی‌های مهم دیگر طاووسیه، نزدیکی آن به تهران و دسترسی آسان به خدمات رفاهی است. طاووسیه نزدیک‌ترین منطقه ویلایی کردان به شهر تهران به حساب می‌آید و شهروندان تهرانی می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن خود را به این منطقه خوش آب و هوا برسانند.

خروج از نسخه موبایل