حضور شرکت ارتباطی رایتل به عنوان حامی اصلی در نمایشگاه رسانه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایران |خبرگزاری |رایتل

به گزارش بازرگانی آنلاین به نقل ارز روابط عمومی رایتل، با توجه به پررنگ شدن نقش رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌ها در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های اخیر، تلاش شده است در این گردهمایی بزرگ علاوه بر مطبوعات به عنوان رسانه مادر، نگاه ویژه‌ای به این رسانه‌های نوظهور شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای نمایشگاه خواهد بود.

غرفه رایتل در این دوره از نمایشگاه به ارائه خدمات ارتباطی و سرویس‌هایی بر پایه اینترنت و هوشمندسازی می‌پردازد. این نمایشگاه از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند درحال برگزاری است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نمایش بیشتر