روایت خبرنگاران آنا از حماسه‌‌ حضور دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ طنین «مرگ بر آمریکا» توسط دانشجویان

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها آغاز شد.

خبرگزاری علم و فناوری آنا ـ حسین بوذری؛ یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ آکنده از وحدت و اوج بصیرت، آگاهی و بازتعریف حمایت از چهار دهه انقلاب اسلامی است.

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران اسلامی به‌خصوص دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها معنایی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دارد و در روزهایی که دشمنان به‌خصوص استکبار جهانی بر یأس و ناامیدی بر ملت ایران می‌دمند، حضور پرمعنا و آکنده از بصیرت مردم ایران در استان‌ها به‌خصوص دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها می‌تواند یک معنا داشته باشد: «شور و شور انقلابی و تجدیق با ولایت».

در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همراه با سایر مردم ایران به خیابان‌ها آمدند تا عهدی دوباره با امام و انقلاب ببندند و سرافرازی ایران اسلامی را با تأکید بر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی فریاد بزنند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی امروز بار دیگر نشان دادند که در راستای بهره‌مندی از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و تبعیت از‌ ولی فقیه زمان یعنی مقام معظم رهبری در مسیر استمرار این حرکت الهی ساکت نخواهند نشست.

مردم ایران اسلامی از همان ساعت، دقیقه و ثانیه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 نسل به نسل تحت هر شرایطی به خیابان‌ها آمده و وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همپای مردم ایران امروز دوباره به صحنه آمده‌اند تا مایه نشاط و امید دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان شوند و در متفاوت‌ترین 22 بهمن 45 سال گذشته با حضور دشمن‌شکن، ضمن حمایت از انقلاب اسلامی، استمرار حرکت الهی امام خامنه‌ای را به جهانیان گوشزد کنند.

دانشگاهیان با پرچم‌های خوش‌رنگ و سه‌رنگ جمهوری اسلامی و تصاویر شهدا، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «ما مطیع امر رهبریم» بیعت ی با انقلاب و نظام اسلامی ببندند.

خبرنگاران خبرگزاری علم و فناوری آنا در استان‌ها لحظه به لحظه اخبار مربوط به راهپیمایی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد را پوشش خبری و تصویری می‌دهد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن صدای واقعی مردم ایران
 
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا همدوش با مردم ولایتمدار شهرستان بیضا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند. 

روایت خبرنگاران آنا از حماسه‌‌ حضور دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ طنین «مرگ بر آمریکا» توسط دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در حاشیه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن به خبرنگار آنا گفت: حضور باشکوه دانشگاهیان و آحاد مردم ولایتمدار در راهپیمایی بیانگر، وفاداری و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که این حضور باشکوه موجب ناامیدی و مأیوس شدن دشمنان و استکبار جهانی است. 

روح اله زارع عنوان کرد: این راهپیمایی باشکوه یک سرمایه بزرگ است که اقتدار ملی ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد و این حضور بار دیگر صدای واقعی ایران اسلامی را در جهان طنین‌انداز می‌کند.

وی، حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بسیار بااهمیت تلقی کرد و افزود: در حقیقت یوم‌الله ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتن بصیرت و تجدیدبیعتی دوباره با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ادامه دارد…

نمایش بیشتر