۲۲ بهمن را دیدنی رقم می‌زنیم/گام‌های استوار به یاد شهدای آزادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آزادی |اخبار ایران |ایران

خبرگزاری آنلاین، گروه استان‌ها: ۲۲ بهمن برای همه مردم ایران به مانند یک جشن ملی است که در آن پیروزی خود را بر نه تنها بر رژیم پهلوی که بر ۴۵ سال توطئه‌گری معاندان و دشمنان از هشت سال جنگ تحمیلی تا برنامه‌ریزی برای کودتا، از ترور مقامات بلند پایه کشور از رئیس جمهور تا نماینده مجلس و تحریم اقتصادی و طراحی اغتشاشات و فتنه تا تحریم اقتصادی جشن می‌گیرند.

مردم هر چند از عملکردهای بسیاری از مسئولان گلایه دارند ولی هیچ وقت آن را به پای انقلابی که با خون جوانانشان به ثمر نشسته نمی‌گذارند و در بزنگاه‌های تاریخی حمایت خود را از مسیر شهدا، امام (ره) و رهبری نشان می‌دهند.

مردم مؤمن خراسان جنوبی نیز مانند بسیاری دیگر از هموطنان ما خود را برای یک ۲۲ بهمن دیدنی و تماشایی و دشمن شکن آماده می‌کنند.

حضور تک تک ما اقیانوس مواج ۲۲ بهمن را رقم می‌زند

زینب رمضانی از اهالی فرهنگ و رسانه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم و همه اقشار جامعه به پیروزی رسید و تداوم آن نیز با حضور تک تک ما مردم محقق می‌شود.

وی بیان کرد: نباید تصور کرد که حضور یک نفر تأثیر چندانی ندارد بلکه بر مصداق ضرب المثل معروف «قطره قطره جمع شود وانگهی دریا شود:» حضور تک تک ما مردم است که اقیانوس مواج در ۲۲ بهمن ماه را رقم می‌زند.

فعال رسانه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه راهپیمایی مقدمه یک حضور مهم‌تر دیگر یعنی انتخابات ۱۱ اسفند ماه است، گفت: اگر از عملکرد مسئولان گلایه داریم راه حل شرکت نکردن در انتخابات نیست بلکه راهکار یک انتخاب اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

رمضانی با بیان اینکه یک ۲۲ بهمن دیدنی را رقم خواهیم زد، یادآور شد: من در محافل دوستانه و گاه خانوادگی در حد توان در مورد لزوم در راهپیمایی و انتخابات صحبت می‌کنم و امیدواریم بهترین خیرها برای مردم و انقلاب اسلامی رقم بخورد.

محمد حسینی از دیگر شهروندان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: شاید برخی این نکته را مطرح کنند که حضور من یک نفر چه تأثیری در راهپیمایی دارد در حالی که حضور همین یک نفرها است که در نهایت شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن را رقم می‌زند.

انقلاب حاصل خون جوانان ایران فارغ از هر حزب و گروهی است

وی با تأکید بر اینکه مردم خراسان جنوبی مردمی مؤمن و ولایتمدار هستند، گفت: انقلاب را قشر و گروه خاصی به نتیجه نرساند بلکه ثمره خون جوان‌های همین ملت ایران فارغ از هر حزب و گروه خاصی است و چون انقلاب را از خود می‌دانیم از آن حراست خواهیم کرد.

حسینی با بیان اینکه در همین خیابان تا میدان شهدا که بخشی از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن است خون شهید سندروس و شهید سورگی برای عدالت و آزادی و دین خواهی به زمین ریخته شد، افزود: ما از مسئولان مطالبات جدی در حوزه اقتصادی و فرهنگی داریم ولی به خاطر خون شهدا و رهبر عزیز در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

وی گفت: راهپیمایی شاید در مجموع یک ساعت و نیم تا دو ساعت وقت ما را به خود اختصاص دهد ولی تأثیر فوق‌العاده‌ای در امنیت داخلی، امید بخشی به دوستان ایران در جبهه مقاومت و ناامید کردن معاندان خواهد داشت.

هر ساله در راهپیمایی شرکت می‌کردم

حمید رضا فنودی از دیگر شهروندان خراسان جنوبی نیز در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: من از همان سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت می‌کردم و امسال نیز به تکلیف خودم عمل خواهم کرد.

وی بیان کرد: وظیفه مسئولان در قبال انقلاب خدمت به مردم و رفع مشکلات و وظیفه ما مردم نیز حضور پررنگ در برنامه‌هایی چون ۲۲ بهمن و انتخابات است و همه ما چه مردم و چه مدیران و مسئولان باید به این وظایف خود به درستی عمل کنند.

فنودی گفت: انقلاب به آسانی به دست نیامده و ثمره خون شهدا و زندان رفتن‌های در قبل از انقلاب و بسیاری از مجاهدت‌های دیگر است و نباید بگذاریم به آن آسیب وارد شود.

شاهین سورگی برادر شهید انقلاب بیرجند شهید محمود سورگی نیز در گفت و گوی با آنلاین بیان کرد: برخی از افراد کم اطلاع که به شرایط قبل از انقلاب موارد توجه ندارند از مردم می‌خواهند که در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت نکنند در حالی که دلیلی ندارد به ندای بیگانگان توجه کرده و پشت انقلاب و رهبر را خالی کنیم.

وی اظهار کرد: چرا باید انقلاب به این خوبی را تنها بگذاریم و ناموس و کشور و وطن را به دست بیگانه بدهیم.

دعوت نماینده ولی فقیه از مردم برای شرکت در راهپیمایی

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در بیانیه کوتاهی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. در این بیانیه آمده است که «در آستانه انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفندماه و حماسه سازی مردم صبور و پیروزمند غزه در تقابل جبهه حق و باطل، بار دیگر جوانان هوشمند و مردم همیشه در صحنه استان با حضور پر شور خود در راهپیمایی و جشن ملی ۲۲ بهمن ماه صحنه‌هایی از شکوه، همبستگی و امید را در مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.»

حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز تأکید کرد که شعار محوری راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن ماه «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است و مردم نیز با حضور خود بیعتی دوباره با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و امام خامنه ای خواهند داشت.

وی افزود: حضور مردم برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون انقلاب مایه یأس و ناامیدی خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰ نقطه خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰ نقطه استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: سخنران ویژه پایان راهپیمایی در شهرستان بیرجند حجت الاسلام شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهد بود.

تا شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن زمان زیادی باقی نمانده است اما بی شک مردم خراسان جنوبی چون همیشه حماسه ساز در این جشن بزرگ ملی شرکت خواهند کرد.

نمایش بیشتر