اخبار ورزشی

آخرین وضعیت حریفان عربستانی و قطری استقلال در لیگ قهرمانان آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پوشش |خبرنگار |عربستان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جلسه دریافت کنید چهار تیم استقلال ، الدحیل ، الاهلی و پلیس این باعث ایجاد موارد زیادی در یک گروه شد به زودی در آسیا ، گروه C این مسابقات “گروه مرگ” نامیده می شود.

این چهار تیم در یک گروه قرار دارند و بارها در آسیا به مصاف هم رفته اند. در این گزارش ، وضعیت قطر و مخالفان سعودی استقلال در آسیا را بررسی می کنیم.

دوحه، قطر
لیگ ستارگان قطر یکی از پویاترین لیگ های آسیاست و با وجود سابقه کوتاه ، الدحیل به یکی از قوی ترین نیروهای لیگ تبدیل شده است. الدحیل در جدول All-Star در جایگاه دوم قرار دارد اما فاصله دارد سد رهبران زیادی وجود دارد.

در حالی که در لیگ قطر بود سد با آماری عجیب ، 13 برد از 15 مسابقه و تنها 2 تساوی و بدون شکست با 41 امتیاز در مرحله اول جدول مسابقات است. الدحیل با 9 پیروزی ، 1 تساوی ، 5 شکست و 37 گل در رده دوم قرار دارد. او 21 گل و 28 امتیاز دریافت کرد.

الدوحیلین بهترین گلزن این فصل است ادمیلسون کم اهمیت مهاجم 26 ساله برزیلی تیمی است که 10 گل به ثمر رسانده و بهترین پاسور به نام “هافبک برزیلی” است.دودوبا 5 پاس.

الاهلی عربستان سعودی
الاهلی در لیگ عربستان نیز حضور دارد سینه او آرام نیست. این تیم سابقه چندین بازی در آسیا با آسمان را دارد پوشش بعد از الهلال ، 30 امتیاز در هفته پانزدهم لیگ حرفه ای عربستان و جوان با 29 امتیاز ، 29 امتیاز و تفاضل گل کمتر جوان در رده سوم است.

الشباب در 15 بازی 27 گل به ثمر رسانده و 19 گل دریافت کرده و با 8 اختلاف مثبت در مکان دوم قرار دارد ، در حالی که الاهلی با 24 گل ، 21 پاس گل و 1 اختلاف در جایگاه سوم قرار دارد. (مثبت) 3

الاهلی 4 امتیاز از تیم چهارم جدول ، الاتحاد عقب است. رقیب آبی سعودی پوشش فقط یک امتیاز با بالای جدول فاصله دارد و ممکن است فرصتی برای رسیدن به بالای جدول وجود داشته باشد.

بهترین مهاجم الاهلی عربستان مهاجم سوری و بازیکن معروف این تیم عمر است سوما او 8 گل به ثمر رساند و بهترین پاسور یک هافبک رومانیایی 25 ساله به نام “اسکندر” است. میتریتابا 4 پاس.

نمایش بیشتر