اخبار ورزشی

آغاز تحقیقات جنایی درباره فوت عجیب پسر «نسرین مقانلو»

دارو |درمان |مرگ

همزمان با درگذشت بازیگر سرشناس سینما، تحقیقات برای مشخص شدن علت واقعی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد.

به گزارش گروه خبرگزاری جامعه آنا، ساعت 17 روز پنجشنبه هفتم مهرماه ماموران کلانتری 137 نصر در تماس با بازرس ساسان غلامی از مرگ مشکوک پسر جوانی در منزلش خبر دادند.

در پی این خبر، بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل جنایت شدند و با جسد پسر 26 ساله ای که در اتاق زیر شیروانی خوابیده بود مواجه شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد این پسر جوان که عرشیا نام داشت، فرزند نسرین مقانلو بزرگ، بازیگر سرشناس تلویزیون است که 10 روز قبل از آمریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

اولین بررسی ها حاکی از آن بود که وی مدتی در آمریکا تحت معالجه بوده و پس از تصادف در اتاق زیر شیروانی بخوابد تا پس از مصرف داروهای خود استراحت کند. اما چند دقیقه بعد وقتی مادرش وارد اتاق شد، حالت تهوع داشت و حالش خوب نبود. وی بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و با مراجعه امدادگران به منزل وی پس از معاینه اولیه متوجه شدند که وی فوت کرده است.

تحقیقات اولیه کارشناسان پزشکی قانونی مرگ پسر 26 ساله را علت احتمالی مسمومیت دارویی اعلام کرد. اما بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، معاینه نمونه ها توسط کارشناسان برای شناسایی، معاینه خانواده عرشیا، بررسی سابقه پزشکی را صادر کرد. و قضیه بالی

این بازیگر در این باره به تیم تحقیقاتی گفت: پسرم برای تحصیل به آمریکا رفته بود اما 10 روز پیش برای دیدن من به ایران آمد. چند سال پیش پسرم بر اثر تصادف مجروح شد و تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت. پس از آن دارو مصرف کرد و تحت معالجه بود. او حتی در آمریکا به درمان خود ادامه داد. یک روز بعد از ناهار به اتاق زیر شیروانی رفت تا داروهایش را بخورد و کمی استراحت کند. اما چند دقیقه بعد ناگهان احساس تهوع کرد و از هوش رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما پسرم فوت کرد.

انتهای پیام/4129/

نمایش بیشتر