اقتصادی

آمادگی ۲۵ فرودگاه کشور برای انجام سفرهای اربعین

آمادگی ۲۵ فرودگاه کشور برای انجام سفرهای اربعین

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رفع نواقص فرودگاه‌ها برای سفرهای اربعین امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز، رضا نخجوانی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امروز ۱۶ مرداد در نشست خبری به بیان بخشی از اقدامات آن شرکت برای سفرهای هوایی اربعین پرداخت و گفت: هم اینک ۵۳ فرودگاه زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران فعال هستند که از این میزان، ۹ فرودگاه بین‌المللی است و ۳۵ فرودگاه در مرز هوایی هستند که امکان برقراری تماس بین‌المللی برای آنها وجود دارد.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: امسال از ۲۵ فرودگاه پروازهای اربعین انجام می شود. همچنین سال گذشته ۲۹۱ پرواز رفت و ۲۹۱ پرواز برگشت انجام شد و در مجموع ۴۲ هزار زائر در مسیر رفت و ۴۲ هزار زائر در مسیر برگشت جابه جا شدند.

نخجوانی تصریح کرد: نواقص فرودگاه‌ها به کلی برطرف شده است.

وی از آمادگی آن شرکت برای خدمات رسانی به زائرانی خبر داد که بخشی از مسیر را با هواپیما و بخش دیگر را با سایر مدهای حمل و نقلی سفر می‌کنند.

نخجوانی گفت: در فرودگاه‌های مرزی، موکب‌ها دایر هستند که تلاش می‌کنیم تا از طریق این موکب‌ها به زائران خدمت‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با همکاری سایر سازمان‌ها خدمت گذاری بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.