اخبار استانی

اجرای مصوبه کاهش تعرفه توقف در حاشیه معابر (الیت) پس از تائید فرمانداری

ساعت |شهرداری مشهد |مالیات

به گزارش کردوار نیوز از خراسان،احمد آذر کیش دراین خصوص افزود : بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر نیم ساعت اول توقف در پارکینگ‌های حاشیه‌ای با ضریب ۱۰درصد نیم ساعت پایه در ساعت اول به مبلغ ۳۶۰ تومان محاسبه خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت ادامه توقف در نیم ساعت دوم مبلغ ۳۹۶۰ تومان محاسبه و از شارژ پلاک کسر خواهد شد و درمجموع شاهد کاهش ۴۵درصدی تعرفه توقف در معابر حاشیه به نفع شهروندان محترم خواهیم بود.

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد تصریح کرد: تا پیش‌ازاین مصوبه و از ابتدای امسال در صورت توقف بیش از نیم ساعت، هزینه توقف نیم ساعت با احتساب تعرفه کامل در ساعت محاسبه و مشمول هیچ‌گونه تخفیف و مشوق نبود و مبلغ ۷۲۰۰ تومان با احتساب مالیات به‌عنوان هزینه توقف یک ساعت اول محاسبه می‌شده است که با نظر موافق اعضای محترم شورای شهر این مبلغ به ۳۹۶۰ تومان کاهش یافت.

آذر کیش ادامه داد : همچنین به‌منظور کاهش هزینه توقف در معابر حاشیه مشوق‌هایی دیگری نیز در مصوبه شورای محترم شهر درنظرگرفته شده که پس از طی مراحل قانونی و تائید فرمانداری محترم و ابلاغ به شهرداری تعرفه اجرایی و سایر اطلاعات نیز به‌صورت کامل اطلاع‌رسانی خواهد شد تا همشهریان عزیز از این مزایا نیز بهره‌مند شوند.

۴۶

نمایش بیشتر