اخبار ورزشی

احمدی: جامعه روستایی و عشایری یکی از صحنه‌های تلاش و مجاهدت در عرصه ورزش است

خانواده |شهدا |مشاور

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای خانواده های ورزشی روستایی و عشایری امروز (دوشنبه) با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد. مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج)

به گزارش کردوار نیوز ، امروز (دوشنبه) عبدالحمید احمدی معاون وزیر فرهنگ و توسعه اجتماعی ، افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای خانواده های ورزشی روستایی و عشایری حضور یافتند ، سردار قاسم قاسمی ، ورزش و جوانان مشاور وزیر. نصرالله پریچهره ، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، سردار یزدانی ، مهدی میرجلیلی ، رئیس سازمان ورزشکاران بسیج ، محمدتقی امیری خراسانی ، جمعی از هیئت های فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای محلی و فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی ولیعصر (عج) برپا شد.

در ابتدای این مراسم امیری خراسانی گفت: زمان جنگ ، انتخابات ، دفاع از نظام و … جامعه روستایی و عشایری همیشه در خط مقدم است ، اما این لایه های جامعه در مواقعی که می توانند کمتر مورد توجه قرار گیرند. مشاهده گردید.”

وی افزود: امیدوارم با حمایت خوب دولت مردم و وزیر ورزش و جوانان ساکادی در آینده شاهد پیشرفت خوبی در ورزش در جوامع روستایی و عشایری باشیم. البته تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است ، اما انتظار ما بیشتر است.

در این مراسم عبدالحمید احمدی همچنین با بیان اینکه باید بتوانیم فرهنگ شهادت ، ایثار و شخصیت شهدا را ترویج دهیم ، گفت: باید با زنده نگه داشتن شهدا نام و یاد شهدا را بیابیم. راه ماست و راه درستی را ادامه می دهیم.

وی با تشکر از فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری و بازیهای محلی و محلی برای برگزاری این مراسم ، گفت: نام ، خاطرات و تصاویر شهدا بسیار ارزشمند است.

وی افزود: ورزشکارانی که در میادین بین المللی افتخار کسب کرده اند و پرچم کشور را برافراشته اند بی شک برکت در یاد و نام شهدای گرانقدر دارد و ما نتایج این اقدامات را در نیت صادقانه قهرمانان و ورزشکاران خود می بینیم.

احمدی گفت: ورزش های روستایی و عشایری یکی از مراحل مهم تلاش و مجاهدت در حوزه ورزش است.

وی گفت: کارهای خوبی برای توسعه ورزش های روستایی و توسعه بازی های محلی و محلی انجام شده است و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و در این زمینه تاخیرهایی وجود دارد که باید سریعتر حرکت کنیم.

احمدی ادامه داد: در زمینه بازی های محلی و محلی باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا گام های بهتری در جهت توسعه ورزش روستایی برداشته شود.

وی افزود: یکی از توانایی های آنها برای مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی میراث ارزشمند ورزشهای سنتی و بازیهای محلی و محلی است. ما باید برای تقویت ، احیا و معرفی آنها به نسلهای جدید بیش از پیش تلاش کنیم. در عین حال ، ما باید تلاش کنیم تا انگیزه و نشاط لازم را بین جوامع روستایی و عشایری برای ثبت نام در سطح ملی و بین المللی فراهم آوریم.

در پایان این مراسم ، سوغات به خانواده های شهدا در فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری اهدا شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر