اخبار بین المللی

ادعایی درباره نحوه پاسخ اسرائیل به حمله احتمالی ایران

گزارش‌های رسانه‌های اسرائیل حاکی از آن است که اگر ایران مستقیماً تأسیسات استراتژیک در اسرائیل را هدف قرار دهد، اورشلیم احتمالاً با یک واکنش استثنایی مقابله خواهد کرد: یک حمله الکترومغناطیسی.

ادعایی درباره نحوه پاسخ اسرائیل به حمله احتمالی ایران
آفتاب‌‌نیوز :

دیلی تایمز در گزارشی به نقل از منابع نظامی صهیونیستی خود مدعی شد: اسرائیل از بمب الکترومغناطیس علیه ایران استفاده می‌کند

این رسانه انگلیسی نوشت: گزارش‌های رسانه‌های اسرائیل حاکی از آن است که اگر ایران مستقیماً تأسیسات استراتژیک در اسرائیل را هدف قرار دهد، اورشلیم احتمالاً با یک واکنش استثنایی مقابله خواهد کرد: یک حمله الکترومغناطیسی.

به گزارش دیده بان ایران؛ دیلی تایمز نوشت: اگرچه قبلاً هرگز از بمب الکترومغناطیسی استفاده نشده بود، اما اثرات آن مشخص است.

این رسانه انگلیسی مدعی شد: به انسان آسیبی نمی‌رساند و یک EMP (پالس الکترومغناطیسی) بزرگ در مناطق اطراف ایجاد می‌کند و تمام سیستم‌های الکترونیکی را کاملاً از بین می‌برد. کارشناسان ادعا کرده اند: که حمله EMP اسرائیل به ایران “آن را به عصر حجر باز می‌گرداند”.

ادعایی درباره پاسخ اسرائیل به حمله احتمالی ایران

نمایش بیشتر

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.