اخبار استانی

استاندار اصفهان رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش کردوار نیوز از اصفهان، سیدرضا مرتضوی پس از انداختن رأی خود به صندوق اخذ رای اظهار کرد: به دنبال شهادت آیت الله رئیسی و تحقق قانون اساسی مبنی بر تعیین رئیس جمهور ظرف ۵۰ روز، برنامه‌ریزی های فشرده‌ای در سراسر کشور و استان اصفهان جهت برگزاری انتخابات انجام شد.

وی ادامه داد: اکنون به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسیدیم و باتوجه به اینکه فضای تبلیغات و اطلاع‌رسانی نسبت به دور نخست یک هفته افزوده شد، مردم برای حضور در انتخابات آماده‌تر هستند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: طلیعه حضور مردم در ساعات آغازین فرایند رأی‌گیری گواه این است که شاهد انتخابات پرشوری خواهیم بود.

مرتضوی با تأکید بر حضور حماسی مردم در انتخابات، عنوان کرد: تمامی شعب در سراسر استان پیش از آغاز فرایند رأی‌گیری فعالیت خود را آغاز کردند و اکنون آماده برگزاری فرایند انتخابات هستند.

وی اظهار کرد: پیروز واقعی این انتخابات مردم عزیزما هستند که در تعیین سرنوشت خود و اقتدار کشور سهیم می‌شوند.

استاندار اصفهان ضمن دعوت به حضور و مشارکت همگانی مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بنای اقتدار کشور با حضور فرد به فرد مردم ایران اسلامی در انتخابات گذاشته می‌شود و دشمنان مردم ما منتظر نتیجه انتخابات و میزان مشارکت مردم هستند.

۴۶

نمایش بیشتر