اخبار استانی

استخر شنای رشتخوار طی ۴ ماه آینده تکمیل می‌شود

کردوار نیوز/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار از تکمیل شدن استخر شنای این شهرستان طی 4 ماه آینده خبر داد.

حسین باهوش در گفت و گو با کردوار نیوز در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی این شهرستان اظهار کرد: استخر شنای شهرستان رشتخوار که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد جزء پروژه‌های راکد عمرانی دولت‌های قبل در این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در دولت سیزدهم فعال شده است، اظهار کرد: استخر شنا از پروژه‌هایی بوده که مطالبه مردم زیادی دارد.

فرماندار رشتخوار افزود: بیش از 9.5 میلیارد تومان برای پروژه استخر شنا اعتبار اختصاص داده شده است و پروژه هم اکنون در دست پیمانکار است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید امروز مقرر شد مشاور پروژه بعد از بازدید نظر خود را طی یک هفته اعلام کند و پیمانکار پروژه نیز در ۴ ماه آینده پروژه را با توجه به اعتبارات موجود تکمیل کند.

باهوش گفت: تعداد زیادی از مردم شهرستان پیگیر احداث و خواستار راه‌اندازی این استخر هستند که امیدواریم جهت احداث و تکمیل استخر اعتبار مورد نیاز برای رضایت مردم از سوی مدیران مربوطه اختصاص یابد.

وی بیان کرد:  در حال حاضر بسیاری از جوانان روستاهای شهرستان مسیر ۵۰ کیلومتری تا تربت حیدریه و یا ۷۰ کیلومتری تا خواف را برای شنا انتخاب می‌کنند،  که این معضل علاوه بر صرف هزینه بیشتر مشکلات مسیر تلف شدن زمان را برای علاقه‌مندان به شنا دارد.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه حدود دو دهه از کلنگ زنی استخر این شهرستان می‌گذرد، افزود: استخر سر پوشیده شنا یکی از مطالبات اهالی شهرستان رشتخوار است که نبود استخر در این شهرستان باعث شده علاقه‌مندان به این ورزش به شهرهای اطراف بروند.

وی افزود: این خواسته چند ساله نیازمند رسیدگی فوری و پیگیری مجدانه متولیان است که با عملی شدن و سرعت بخشیدن می‌تواند علاوه بر خوشحالی ورزشکاران و علاقه‌مندان از بسیاری از مشکلات، آسیب‌ها و خطرات برای جامعه جوان نوجوان شهرستان رشتخوار جلوگیری کند. 

باهوش همچنین در بازدید از پروژه سایت اداری شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای سایت اداری تخصیص داده شده که از ۴ بلوک این پروژه فعلاً یک بلوک آن در دست احداث است.

وی تأکید کرد: رسیدگی به سایت اداری یکی از نیازهای روز و مورد تأکید در شهرستان رشتخوار است که انشاالله برای پیگیری و اتمام سایت اداری باید اهتمام ویژه مد نظر قرار بگیرید.

رشتخوار با ۶۶ هزار نفر جمعیت متشکل از ۲ بخش مرکزی و جنگل به استعداد ۶۹ روستا در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب مشهد و بین تربت حیدریه و خواف واقع شده‌ است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر