اقتصادی

استقبال روزانه بیش‌از ۱۵۰ هزار نفر از برنامه های نورزی ایران‌مال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، ایران‌مال علاوه برداشتن جاذبه‌های منحصربه‌فرد گردشگری مانند آبنوا، باغ‌های ماهان و دیدار، پردیس سینمایی، ایوان الماس و اشراق، کتابخانه جندی شاپور و بازار سنتی، پیست یخ، کارشو، گذر تهران قدیم و صدها مکان دیدنی و تجاری دیگر در نوروز ۱۴۰۳ ویژه‌برنامه‌های متعددی نظیر جشن شب تحویل سال نو، مسابقات ورزشی، اجرای موسیقی سنتی و پاپ، تخفیف فروش تا ۵۰ درصد در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و ده‌ها برنامه تفریحی و شاد را اجرا کرده که با استقبال گرم بازدیدکنندگان روبرو شده است.

هر سال با آغاز سفرهای نوروزی، ایران‌مال به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور تبدیل می‌شود به گونه‌ای که آمار بازدیدکنندگان از این سازه تمدنی در طول تعطیلات نوروزی به دو میلیون نفر بالغ می‌شود. این جمعیت میلیونی با وجود ده‌ها هزار فضای مسقف پارک خودرو و امکانات وسیع رفاهی و خدماتی به راحتی در ایران‌مال تردد می‌کنند و آمارهای نوروزی نشان می‌دهد تردد آسان تا سی هزار خودرو هم در پارکینگ‌های ایران‌مال به ثبت می‌رسد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.