اقتصادی

بابک اسماعیلی مدیرعامل موسسه توسعه همیاری سپهر شد

بابک اسماعیلی مدیرعامل موسسه توسعه همیاری سپهر شد

مدیرعامل بانک صادرات ایران، با صدور حکمی، بابک اسماعیلی را به عنوان مدیرعامل موسسه (گروه) توسعه همیاری سپهر منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران و رئیس هیات امنای موسسه توسعه همیاری سپهر، با صدور حکمی، بابک اسماعیلی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره این موسسه منصوب کرد.

موسسه (گروه) توسعه همیاری سپهر از مجموعه های وابسته به بانک صادرات ایران است که در سال ۱۳۷۵ و با هدف تامین رفاه کارکنان و بازنشستگان خانواده بزرگ بانک صادرات تاسیس شد و موضوع فعالیت آن، تامین آتیه و کمک به امور رفاهی و درمانی کارکنان بانک صادرات از طریق انجام خدمات مالی، مدیریتی، نظارتی و مشاوره ای، سازمانی، تدارکاتی و رفاهی است.

این موسسه سهامدار درصدی مجموعه هایی نظیر شرکت سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم)، شرکت بیمه سرمد (وسرمد)،  شرکت واسپاری سپهر صادرات و بانک صادرات (وبصادر) نیز است.

بر اساس این گزارش، بابک اسماعیلی فارغ التحصیل مقطع دکتری تخصصی اقتصاد و مدرس دانشگاه و دارای سوابق متعدد اقتصادی و اجرایی در نهادهای عمومی و اجرایی کشور است که پیش از این، مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری سبحان (وسبحان)، مدیریت عامل شرکت سبدگردان فراز، مدیریت عامل و ریاست هیات مدیره شرکت تهران الکتریک، مدیریت عامل و ریاست هیات مدیره شرکت صنعتی، معدنی و تجاری کاونده و دبیری کارگروه تعامل با دستگاههای اقتصادی دولت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولیت در سطوح مدیریتی رسانه ای از دیگر سوابق و مسئولیت های اسماعیلی است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.