اخبار سلامت

باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان/ عکس

آنر سومین گوشی تاشدنی خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. این محصول که Magic Vs 2 نام دارد به‌عنوان نسل جدید Magic Vs روانه بازار خواهد شد و نسبت‌به نسل قبلی خود باریک‌تر و سبک‌تر شده است.

آنر Magic Vs 2 شبیه کتاب باز می‌شود و با ضخامت ۵٫۱ میلی‌متر درحالت بازشده و همچنین ۱۰٫۷ میلی‌متر درحالت تاشده، باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان است. آنر می‌گوید در ساخت دستگاه مذکور از آلیاژ کمیاب منیزیم خاکی استفاده کرده تا وزن دستگاه را به ۲۲۹ گرم کاهش دهد. این گوشی تاشدنی از ماژول دوربین مستطیلی بهره می‌برد که از قاب پشتی آن بیرون‌زده است.

حسگر اثرانگشت مجیک Vs 2 در لبه‌ی کناری تعبیه شده و آنر از مکانیزم لولای تیتانیومی برای افزایش دوام دستگاه استفاده کرده است. این محصول از نمایشگر بیرونی ۶٫۴۳ اینچی با وضوح ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل استفاده می‌کند که حداکثر روشنایی آن به ۲۵۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش داخلی دستگاه نیز ۷٫۹ اینچی است و وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. هر دو پنل این گوشی از نوع LTPO OLED هستند و از نرخ نوسازی پویا تا ۱۲۰ هرتز و همچنین فناوری HDR10 Plus پشتیبانی می‌کنند.

باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان/ عکس

نکته‌ی جذاب دیگر درمورد آنر Magic Vs 2، حاشیه‌های باریک و متقارن اطراف نمایشگر این گوشی تاشدنی است که جلوه‌ای زیبا دارد. انتظار می‌رود این محصول در فهرست بهترین گوشی های تاشو قرار بگیرد.

آنر Magic Vs 2 از دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با زوم دیجیتال ۲۰ برابری استفاده می‌کند و جلوی آن به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

قلب تپنده‌ی آنر مجیک Vs 2 پردازنده Snapdragon 8 Plus Gen 1 است و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این گوشی تاشدنی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندروید ۱۳ به‌همراه رابط‌کاربری MagicOS 7.2 است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از 5G، درگاه USB-C و NFC اشاره کرد.

قیمت گوشی آنر Magic Vs 2 از ۹۵۸ دلار برای نسخه‌ی پایه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود. مدل ۵۱۲ گیگابایتی دستگاه با رم ۱۶ گیگابایت نیز با برچسب ۱۰۵۲ دلار به‌فروش می‌رسد که نسبت‌به قیمت گوشی تاشدنی رقبا ارزان‌تر است. محصول مورداشاره در رنگ مشکی، آبی و بنفش روانه‌ی بازار خواهد شد.

۵۸۵۸

نمایش بیشتر

کارگروه خبری مطالب پزشکی

درمان بیماری‌ها فقط یک قسمت از وظایف من است. من سعی می‌کنم با ارائه راهنماها و توصیه‌های پزشکی، افراد را به زندگی سالم و پرانرژی همراه با سلامتی هدایت کنم.