اخبار ورزشی

بازگشت زودهنگام ملی‌پوش ایرانی به تمرینات آ.اک

پیش از آغاز دورهای هفتم و هشتم مقدماتی جام جهانی 2022، کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون ایران خواسته بود یکی از سه بازیکن ایرانی احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و میلاد محمدی را دعوت نکند. اردوی تیم ملی..

اگرچه دلیل درخواست اتحادیه اروپا دو بازی مهم پیش روی این تیم در سوپرلیگ و جام حذفی انگلیس بود، اما اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران درخواست یونان را رد کرد.

کریم انصاری فرد و میلاد محمدی دو بازیکن تیم ملی کی روش قبل از بازی با عراق به اردوی تیم ملی ملحق شدند اما احسان حاج صفی به دلیل مثبت شدن آزمایش تاج گذاری به تهران نرفت.

بازگشت زودهنگام بازیکنان تیم ملی ایران به اتحادیه اروپا.

یک روز بعد آزمایش حاجی صفی منفی شد. مدافع ایرانی برای رفتن به بازی در عراق تلاش کرد اما ناکام ماند اما برای آماده شدن برای بازی با امارات وارد تهران شد.

سایت یونانی sdna مدعی شده است که احسان حاج صفی روز گذشته اردوی تیم ملی ایران را ترک کرد و روز گذشته وارد یونان شد و امروز در تمرین آک شرکت کرد.

باشگاه آک پیش از دو دیدار مهم بار دیگر با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران خواستار بازگشت میلاد محمدی و کریم انصاری فرد شد، اما فدراسیون ایران به دلیل کمبود 10 بازیکن و بازیکن ایرانی این درخواست را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید:

258 251

نمایش بیشتر