اخبار ورزشی

بازیکن سابق استقلال به دنبال مدال پارالمپیک

فولاد |فولاد خوزستان |لئوناردو پادوانی

همین امر در مورد فولاد در قرن هفدهم صادق است. مکانی که با ناخواسته لئوناردو پادوانی و آرمین سهرابیان مواجه می‌شود، می‌تواند به شدت مدافع برزیلی و ضایعه نخاعی او شود و این بازیکن مجبور شود برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته و برای گذران زندگی خود، از ویلچر استفاده کند.

پادوانی که در این مدت سبک زندگی خود را تغییر داده و با حضور در رشته ای که می تواند به عناوینی تبدیل شود را نیز به دست بیاورد، ماه پیش با شکایت از باشگاه استقلال، خواستار دریافت غرامت سنگین شده است که گفته می شود برای این بازیکن نزدیک به 9 میلیون درخواست می کند. دلار است.

این هدف از توصیفات در مورد محافظت از فرد از آسیب است. بنابراین این ادعاها و قویا از استقلالی ها را می گیرند و آنها را از طریق وکلای خود، مدارکی را برای رد این موضوع تحویل داده اند و اکنون همه در انتظار صدور این پرونده از سوی دادگاه عالی هستند.

حالا لئوناردو پادوانی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که رای نهایی CAS درباره پرونده شکایت از استقلال تا سه مرتبه به نظر می‌رسد و هر لحظه ممکن است رای نهایی صادر شود.

* استقلال باید تمام عناوین را به دست بیاورد
قهرمان مرگ یک قهرمان مستقل است که مرد و مرد: این قهرمان قهرمان تمام نیروهای فیزیکی و فیزیکی است. استقلال مهمترین و مهمترین چیز در جهان است.

* کادرفنی و بازیکنان استقلال باید حفظ شوند
استقلال برای ادامه موفقیت‌های خود در فصل بعد از لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا باید از کادر فنی و بازیکنان اصلی خود را حفظ کند و از طرفی به دنبال تقویت‌کننده‌ها و ترمیم‌هایی باشد که در آن ضعف دارد. ⁇ بودن.

* حسنات پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) پایانی ندارد.
من شخصا با فرهاد مجیدی کار نکرده‌ام و همچنین با شخصیت و نوع مربیگری او آشنا نیستم اما او کارش را به‌خوبی انجام داده و به قهرمانی در لیگ نیز دست پیدا کرده است.

* فولاد باشگاهی است که ساختار خوبی دارد
عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا؟ فولاد خوزستان باشگاهی است که ساختار باسیار خوبی دارد زمانی که باشگاهی درای سازماندهی مناسب باشد نتایج خوب را نشان می‌دهند.

* کاملا مستقیم و بدون آسیای نهایی
فولادی‌ها برای رسیدن به قهرمانی و فینال لیگ قهرمانان آسیا راه سختی در پیش خواهند داشت زیرا خرید حریفان آسیایی قدرت بسیار بیشتری برای جذب بازیکنان تراز اول را دارند، اما می‌دانیم نتیجه فوتبال همیشه در زمین مشخص است و من امیدوار هستم اهوازی‌ها به فینال ACL ۲۰۲۲ برسند. و قهرمان آسیا می شوند.

* امیدوارم تصمیم نهایی دادگاه CAS زودتر اعلام شود
ناهایی دادگاه اساس درباره پرونده شهایت من از استقلال تا سه مرتبه به تعویق افتاده است و نه شی هر چه سریعتر شوید، سریعتر می شوید.

* میخواهم مدال پارالمپیک ببرم
هدف از فعالیت و هدف از فعالیت همان هدف از فعالیت و هدف از فعالیت است.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر