اخبار بین المللی

بایدن: آن‌ها شیطان هستند!

آنتونی بلینکن |اردن |بازگرداندن

آفتاب‌‌نیوز :

بایدن در سخنانی گفت: هرچه که بیشتر درباره این حمله می‌فهمیم، بیشتر از قبل وحشتناک می‌شود. ۱۰۰۰ بی‌گناه جان خود را از دست داده‌اند که ۲۷ آمریکایی در میان آن‌ها هستند. آن‌ها شیطان هستند. ما از ابتدا گفته‌ایم که آمریکا در کنار اسرائیل می‌ایستد.

بایدن عنوان کرد که آنتونی بلینکن و لوید آستین به اراضی اشغالی سفر کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که «اسرائیل هرچه که می‌خواهد برای دفاع از خود و پاسخ‌دهی به این حملات در اختیار داشته باشد».

وی عنوان کرد که تیم آمریکا در حال همکاری با رژیم صهیونیستی، مصر، اردن و دیگر کشورهای عربی برای رسیدگی به بحران بشردوستانه است.

رئیس‌جمهوری آمریکا عنوان کرد که در صبح روز جمعه مکالمه‌ای یک‌ساعت و نیمه با خانواده‌های آمریکایی که عزیزان‌شان توسط حماس به اسارت گرفته شده‌اند، داشته است.

بایدن به خانواده‌ها تعهد داد که هرچه در توان داشته باشد برای بازگرداندن آمریکایی‌های مفقودشده به پیش خانواده‌های‌شان انجام دهد.

وی تاکید کرد: تا زمانی که تمامی آن‌ها را بازنگردانیم، از دست کار نخواهیم کشید.

نمایش بیشتر

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.