اخبار ورزشی

بی‌بصیرتی فریب دشمن را در پی دارد

دانشگاه |دانشگاه آزاد اسلامی |سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، مراسم بزرگداشت 18 دی ماه و سالروز شهادت گلمرزا فلاحی برگزار شد. سردار سلیمانی معاون فرهنگی وزیر علوم در این مراسم که به همت معاونت مطبوعاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهد و ایثارگر خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: در 18 آذرماه مردم شریف و ولایتمدار کشورمان بار دیگر بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.


بیشتر بخوانید:

حماسه نهم دی نماد پایبندی مردم به ولایت فقیه است.


وی با بیان اینکه هدف دشمن از توطئه 88 ناامید کردن و گمراه کردن مردم بود، به منویات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان در توطئه سال 88 را ناامید کنند و مردم را به اشتباه بیندازند.

مدیرکل حراست و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به لزوم بازنگری در منویات مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران را با خون شهدا به دست آمد. و شهدا و باید شاکر این نعمت باشیم.

فلاحی خدمات و برکات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را برشمرد و گفت: آنچه در مقابل دشمن باعث مشکلات و نیرنگ می شود جهل است.

وی گفت: در مقابل سربازان مطیع ولایت و دشمن ظالم باید قوی باشیم و ضعیف نباشیم; زیرا شرط حکومت کشور مدارا است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی مانند یک دفاع مقدس است، گفت: پیام 9 دی این است که باید آینده نگری خود را تقویت کنیم. عدم آینده نگری

فلاحی سردار با اشاره به مجاهدت های خالصانه حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت طلبی و تلاش برای مردم، عدالت خواهی و اقامه حکومت دین خدا از ویژگی های شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/4117/4062/

نمایش بیشتر