اخبار ورزشی

تساوی پرسپولیس و گل گهر در نیمه اول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار |زمین |فوتبال

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان از ساعت 17 امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی برگزار شد که با تساوی یک – یک دو تیم همراه بود.

حامد پاکدل (۱۳) و کیروش استنلی (۳۳) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو تیم در جمعیت هستند که قهرمان استقلال شده اند. گگگ ححید ححیگ گگ ححدد با شارششش شرررجی تهرانی اننن یحنمم او که همراه با مهدی ترابی تنها یک مدافع از گل گهر را جلوی خود میدید تصمیم مستقیم به سمت دروازه گل گهر برود گرفت که با واکنش محسن فروزان روبرو شد و نتواند گل زودهنگام این بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

سرخپوشان پس از این موقعیت هم توپ و میدان را به طور کامل در اختیار قرار می دهد تا با توجه به حضور رامین رضائیان در جناح راست بارها از آن سمت برای تاکتیک های تهاجمی خود برنامه ریزی کند. جستجوی بازیکنان پرسپولیس در نهایت در دقیقه 13 با رسیدن به توپ به رامین رضائیان همراه بود تا او با سانتر خود را با حامد پاکدل را صاب موقعیت گلزنی در شش قدم پل پهر کند.

بهترین راه برای داشتن خوابی خوب کدام است بهترین راه برای داشتن خوابی خوب کدام است بهترین راه برای داشتن خوابی خوب چیست؟

گلزنی مشکوک پاکدل با اعتراض تیم میزبان همراه بود اما محمدحسین ترابیان بر سر تصمیم خود باقی ماند تا پاسخ این اعتراض را با نشان دادن کارت زرد به علی اصغر عاشوری نشان دهد.

در شهر امیر پایتخت جدید کشور تأسیس شد. کادر فنی گل گهر نیز تصمیم به ایجاد تغییر تاکتیکی گرفت تا مرتضی تبریزی و شایان مصلح در دقیقه 30 از میدان خارج شده و امین قاسمی نژاد و میلاد زکی پور راد زمین شوند.

تعویض قلعه نویی کافی بود تا زکی روی ضربه آزاد از جناح چپ این تیم نتیجه سانتر بلندی داشته باشد تا کیروش استنلی روی خروج اشتباه حامد لک گل پور گل تساوی را برای گل گهر به ثمر بسیار باشد.

هیچکس در دنیا نیست که بیشتر از دنیا به دنیا علاقه مند باشد.

نمایش بیشتر