اقتصادی

تعمیر لباسشویی در تبریز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، خرابی ماشین لباسشویی در خانه می‌تواند دستان شما را ببندد و زندگی روزمره کل خانواده را به طور قابل توجهی پیچیده کند. همه ماشین‌های لباسشویی‌ها، مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است در طول زمان خراب شوند.

بنابراین اگر متوجه هرگونه نقصی شده اید که مربوط به فعال شدن دستگاه، تخلیه آب از لباسشویی شما یا عدم چرخش درام و…. شوید، به احتمال زیاد نیاز به تعمیر لباسشویی در تبریز توسط متخصص‌ها دارید.

اگر می‌خواهید تعمیرات لباسشویی خود را به تنهایی به دوش بکشید، بهتر است ابتدا دانش و مهارت‌های خود را بالا ببرید. بدین منظور در ادامه مقاله به شایع‌ترین خرابی‌های لباسشویی پرداخته ایم و راه حل های تعمیر آن را ذکر کرده ایم.

چرا ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند؟

رایج‌ترین عیب ماشین لباسشویی و اولین مورد در لیست ما عدم توانایی در تخلیه آب است. خبر خوب این است که در اکثر موارد، زمانی که ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند، نیازی به تعمیر لباسشویی در تبریز ندارد.

شما می‌توانید آسیب را در خانه تعمیر کنید زیرا به احتمال زیاد مشکل به دلیل گرفتگی پمپ استخراج آب است. ابتدا باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید، شلنگ خروجی آب را جدا کرده و بررسی کنید که آیا با چیزی مسدود شده است یا به اندازه کافی زباله جمع شده است. اگر پمپ شما تمیز است، ممکن است قسمتی از پمپ جمع شده باشد و مانع خروج آب شود. با این حال، اگر هیچ یک از موارد فوق را تشخیص ندادید، بهتر است با تکنسین‌های متخصص مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز که تجربه مناسبی در تعمیر ماشین لباسشویی دارند، تماس بگیرید.

مراجعه به مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز جهت نشتی ماشین لباسشویی

نشتی ماشین لباسشویی یکی از رایج‌ترین مشکلات در هر نوع لباسشویی است که نیاز به تعمیر فوری دارد. پیدا کردن آب در کف حمام باعث می‌شود که فکر کنید که آیا آب از ماشین لباسشویی شما می‌آید یا خیر.

اما چه زمانی ارزش دارد که به دنبال تعمیر لباسشویی در تبریز باشید؟ اما بیایید به چهار مورد نشتی ماشین لباسشویی نگاهی بیندازیم تا بتوانید دلایل پشت مشکل را بهتر درک کنید و وضعیت را به درستی ارزیابی کنید.

تعمیر لباسشویی در تبریز

ماشین لباسشویی از زیر آب نشت می‌کند

اگر ماشین لباسشویی شما از زیر آب نشت می‌کند، احتمالاً خرابی پمپ آب مقصر است. اگر پمپ شما فرسوده، شکسته یا سوراخ شده باشد باعث نشت آب روی زمین می‌شود. منادی نشتی اغلب صدای ماشین لباسشویی و تکان دادن دستگاه سفید شما در حین شستشو است.

پمپ آب معمولاً در پایین ماشین لباسشویی قرار دارد. پمپ را چک کنید و در صورت مسدودیت را برطرف کنید. اگر همچنان مشکل ادامه دهد، بهتر است با تکنسین تعمیر لباسشویی در تبریز تماس بگیرید.

نشتی ماشین لباسشویی هنگام چرخش

بیشتر اوقات ماشین لباسشویی هنگام چرخش نشتی دارد. این زمانی اتفاق می‌افتد که زهکشی آب لباسشویی را مسدود کند. این باعث می‌شود که آب از مسیر دیگری خارج شود و نشت ایجاد کند.

در این حالت، یک تکنسین با تجربه باید به بررسی و تعمیر لباسشویی در تبریز شما برسد.

اگر می‌خواهید خودتان به تعمیر بپردازید، پیچ پمپ ماشین لباسشویی را باز کرده و بررسی کنید که آیا جسم، کرک یا کثیفی در لوله وجود دارد یا نه. در صورت وجود آن را برطرف نمائید.

سرریز دائمی آب از ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما دائماً آب می‌کشد و آن را تخلیه می‌کند، به طور طبیعی کیفیت شستشو را تحت تأثیر قرار می‌دهد، احتمالاً یکی از چهار مورد زیر در حال وقوع است:

خرابی دریچه ورودی آب که مدام سطل را با آب پر می‌کند.

سنسور سطح (سوئیچ فشار) خراب است، بنابراین نمی‌توان سیگنالی برای جلوگیری از ورود آب به مخزن داد.

شستشویی که برنامه ریزی کرده اید اولین شستشوی است که اخیراً ماشین لباسشویی خود را به مکان اشتباهی منتقل کرده اید.

نصب نادرست ماشین لباسشویی در قسمت لباسشویی.

اگر فکر می‌کنید هر یک از موارد بالا وضعیت شما را توصیف می‌کند، فوراً با نیروهای تعمیر لباسشویی در تبریز تماس بگیرید.

نشتی ماشین لباسشویی از شیلنگ در

اگر لاستیک درب شل شده یا در جایی فرسوده شده باشد، آب جلوی ماشین لباسشویی شروع به نشت می‌کند و باعث می‌شود آب روی زمین تخلیه شود. در این صورت تعمیر هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. نیروهای تعمیر لباسشویی در تبریز لاستیک درب ماشین لباسشویی را عوض می‌کند و شما بلافاصله می‌توانید شستشوهای جدید را انجام دهید.

تعمیر لباسشویی در تبریز

تعمیر لباسشویی در تبریز که صدای بلند تولید می‌کنند

به طور کلی ماشین‌های لباسشویی در حین کار صدا ایجاد می‌کنند. با این حال، اگر متوجه افزایش شدید نویز شدید، احتمالاً به دلیل یکی از موارد زیر است:

مقداری شیء (سکه، فندک، تسمه و …) به طور تصادفی در داخل ماشین لباسشویی قرار گرفته است.

مقداری از لباس‌های شسته شده در طبل گیر کرده است.

به احتمال بسیار زیاد دفعه بعد که ماشین لباسشویی را نصب می‌کنید متوجه این صدا نخواهید شد. با این حال، اگر سر و صدا ادامه پیدا کند و نتوانید علت آن را ببینید، ممکن است این عیب نیاز به تعمیر لباسشویی در تبریز توسط متخصص داشته باشد.

تعمیر برد ماشین لباسشویی

تعمیر برد ماشین لباسشویی یک تعمیر نسبتاً رایج است که باید با آن سروکار داشته باشید. اول اینکه برای کسانی که نمی‌دانند، برد مدار ابتدایی‌ترین بخش الکتریکی ماشین لباسشویی است. می‌توانیم آن را به مغز ماشین لباسشویی تشبیه کنیم که فرمان کار را می‌دهد.

بسته به مدل ماشین لباسشویی شما، ممکن است بعد از چند سال برد مدار از کار بیفتد. در برخی مدل‌ها مشاهده شده است که خرابی برد لباسشویی بسیار زودتر از برخی مدل‌های دیگر رخ می‌دهد.

رایج‌ترین علائمی که برد خراب از خود نشان می‌دهد، زمانی است که درام نمی چرخد. آسیب یا خرابی برد باعث می‌شود که درام ماشین لباسشویی اصلاً نچرخد یا شروع به چرخش کند و ناگهان متوقف شود.

نشانه‌های دیگر ممکن است چشمک زدن چراغ‌ها یا عملکرد ناقص فرآیند شستشو است.

بنابراین، اگر هر یک از موارد بالا را پیدا کردید، به احتمال زیاد با یک راه حل اجباری برای تعمیر برد، آسیبی به برد وارد شده است. اگر مهارت کافی از تعویض و جایگذاری دوباره برد دارید، تنهایی می‌توانید به عمیر آن بپردازید. در غیر این حال بهترین کار تماس با مرکز تعمیر لباسشویی در تبریز است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نمایش بیشتر