اخبار استانی

توجه به تولید و رفع موانع، مهمترین دغدغه مدیران سازمان منطقه آزاد اروند است

برنامه |بودجه |خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کردوار نیوز از منطقه آزاد اروند، «روح‌اله خزایی»، در خصوص آخرین وضعیت تولید و چگونگی پایش واحدهای سایت صنعتی در حیطه زیرساخت‌ها، بیان کرد: در یکسال اخیر، بیشترین بازدیدها و حضور میدانی مدیران و معاونین، از جمله مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از واحدهای تولیدی سایت صنعتی صورت پذیرفته و این موضوع سوای از بازدیدهای روزانه معمول مدیریت‌های مرتبط است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برای نخستین بار، نشست‌های آسیب‌شناسی و رفع موانع تولید را در محل واحدهای تولیدی برگزار کردیم که در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی گفت: بر همین اساس مدیریت‌های مربوطه در سازمان منطقه آزاد اروند با نشستی که در واحدهای تولیدی برگزار کردند، مشکلات را احصاء و در پایان خروجی این نشست‌ها، منجر به اقدامات عملی شده است.

خزایی تصریح کرد: بر اساس برنامه جامعی که با شرکت شهرک‌های صنعتی تبیین شده است، در بخش زیرساخت، در حال حاضر، بیشترین پروژه‌های زیرساختی برای تسهیل در فعالیت واحدهای صنعتی در طول دوران چند ساله فعالیت این سازمان، در سایت صنعتی در حال انجام است . بعضاً این پروژه‌ها به پایان رسیده، برخی در حال اجرا است و سایر پروژه‌ها نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری یا به مناقصه خواهد رفت.

وی ادامه داد: به صورت فراگیر و هدفمند، در حوزه‌های HSE، فاضلاب، راه، روشنایی، خدمات، تنظیفات اقدامات زیرساختی مؤثری در حال انجام است. وی افزود زیرساخت‌ها و نقشه راه در هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند مصوب شده و به ترتیب الویت و بودجه تخصیص داده شده پیگیری می‌شود.

نمایش بیشتر