اخبار ورزشی

تیم ملی باید بازی با لبنان را فراموش کند/پیروزی بر سوریه واجب است

زمین |سوریه |فوتبال

به گزارش شفاف، در پنجمین روز از مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 222 تیم های ملی قطر، ایران و لبنان بعدازظهر پنجشنبه در صیدا حاضر شدند. ملی پوشان ایران موفق شدند حریف سخت کوش خود را در ثانیه های پایانی به سختی و با یک گل شکست دهند. رهبر مسابقات

رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی و متخصص فوتبال گفت: نمی خواهیم خودمان را گول بزنیم و بگوییم که فارغ از نتیجه یک بازی بسیار شیرین، کیفیت تیم ملی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است. نابود شود و کیفیت تیم ملی بهتر شود.

کارشناس فوتبال گفت: دلمان برای مرگ لبنان تنگ شده و باید از این ضربه در صیدا عبرت بگیریم. حتی اگر بهترین تیم آسیا باشیم و در بالای جدول باشیم، باز هم باید تلاش کنیم، سخت کار کنیم و برای پیروزی مقابل تیم های ضعیف هماهنگ باشیم. در غیر این صورت ممکن است لبنان برای ما مشکل ساز شود.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: نمی دانم واقعاً توپی که راه را به دروازه لبنان باز کرد از زمین خارج شد یا نه، اما می دانم که هیچ بازیکنی به خصوص بازیکنان باتجربه حق ندارند داور بازی را متوقف کند. . سوت او. “بازی را ترک کن. این اولین بار نیست که فوتبال ما در چنین رویدادهایی گل می زند. اما من واقعاً امیدوارم که این آخرین گل باشد.

او گفت: بازی هر چه باشد، تاریخ است و تیم ملی باید آن را فراموش کند تا با دقت بیشتری مقابل سوریه بازی کند. امروز پیروزی مقابل تیم ملی سوریه برای ما بسیار مهم است، زیرا تا حد زیادی صعود را تکمیل می کند.

رضایی گفت: پیام بازیکنان تیم ملی را شنیدم و بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. من قضاوت نمی کنم چون در ارتش نیستم و از فضای حاکم بی خبرم. اما من از ملی گراها می خواهم که در این دو سه روز هر مشکلی را فراموش کنند تا خدای ناکرده این مشکلات علیه سوریه باعث چیزی نشود که بعداً پشیمان شویم. قاعدتا فوتبال ما باید بدون مشکل از دیوار سوریه عبور کند و امیدوارم مشکلات موجود کار تیم ملی را نبندد.

نمایش بیشتر