اخبار ورزشی

تیم ملی فعلی یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ماست

ستاره |علیرضا جهانبخش |فوتبال

اگرچه ایران به عنوان یکی از قدرتهای سنتی فوتبال آسیا شناخته می شود اما هرگز به مرحله گروهی جام جهانی نرسیده است اما ستاره تیم ملی علیرضا جهانبخش سومین دور دور مقدماتی آسیا را آغاز کرد. معتقد است که آنها می توانند چیز خاصی را در دوره آینده درک کنند.

در سال 2018 ، ایران توانست مراکش را در جام جهانی شکست دهد و در دیدار با اسپانیا عملکرد خوبی از خود نشان داد. از گروه خارج شوید

ایران سهمیه جام جهانی را این هفته دوباره آغاز می کند و در دو دیدار اولیه مقدماتی گروه A پیروز می شود.

علیرضا جهانبخش گفت: اگر در جام جهانی قبلی کمی خوش شانس بودیم می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. من می گویم که ما شانس بسیار خوبی در فصل آینده داریم ، زیرا فکر می کنم نیمی از تیمی که در جام جهانی بازی کرد ، اکنون در این دور مقدماتی بازی خواهد کرد. ما چند جوان از باشگاه های مختلف داریم که به ما ملحق شده اند و من می گویم که اکنون تیمی از بازیکنان باتجربه و جوان داریم و همه آنها انگیزه زیادی برای عملکرد خوب در تیم ملی دارند. من فکر می کنم این ادغام می تواند به رشد ما کمک کند.

در پاسخ به این سوال آیا می توان تیم فعلی را نسل طلایی تیم ملی فوتبال ایران دانست؟ گفت: قضاوت برایم سخت است. من می گویم که این یکی از بهترین نسل های کشور ما است. من فکر می کنم که در حال حاضر 80 درصد تیم ها خارج از ایران (در کشورهای مختلف) هستند ، نه تنها بازی می کنند ، بلکه واقعاً خوب بازی می کنند ، مهم هستند و برای تیم های خود تفاوت ایجاد می کنند. 10 سال پیش واقعاً اینطور نبود. من از مهارت بازیکنانم در ایران آگاه هستم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می کنم بازی با تیم ملی در سال 2013 یک رویا بود. تنها شش ماه بعد ، من در جام جهانی برای کشورم بازی کردم. کاری که من قصد انجام آن را نداشتم. حالا ، نه یا ده سال بعد ، من تیم ملی را همراهی می کنم. این برای من افتخار بزرگی است.

نمایش بیشتر