اخبار ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی با حضور هشت تیم از دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی در چهار فرهنگ ، مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی انجام شد.

بیرجند ، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، در حاشیه این دوره با مصاحبه با آنا گفت: یک قدم است.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری و پس از اعلام برگزاری این رویداد در استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام و در نهایت مورد توجه قرار گرفت. بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدخیم هشت تیم برای چهار رقابت آماده شدند.

این مقام مسئول گفت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی ، وزارت مبادله ، کار خود را با تمرکز سیاسی روی این موضوع آغاز کردند (عدم پیروی آمریکا از برجام نشان داد که این سیاست مذاکرات با ایالات متحده از ابتدا اشتباه بود).

روزه |طبس |مصاحبه

ادامه: روز دوم این رویداد به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند و دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دو تیم دانشجویی به نام واحد فردوس (منتقد) برگزار می شود. در روز سوم ، 11 اسفند 99 ، رویداد کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس و دانشگاه آزاد اسلامی گینات (منتقد) دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی به کار خود در مورد محور اقتصادی و موضوع (استقلال مالی دانشگاه ها) ادامه دادند برای توسعه علمی لازم است).

بیرجند افزود ، “در آخرین روز این رویداد ملی ، تیم های دانشجویی از این واحد دانشگاهی (موافقم) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبان (منتقد) برای یک پیکان و مضمون اجتماعی (از دست دادن نظامی جوانان) به رقابت پرداختند.

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم ، سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از حضور و استقبال کلیه شرکت کنندگان و شرکت کنندگان برای وضعیت و بیماری عروق ویروس کرونا قلب تشکر کرد. در جلسات و مراحل بعدی در سطح ملی ، برخی از موضوعات باید مورد توجه قرار گیرند ، مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش افراد و رابطه آنها با سبک رهبری.

وی از گروهی از اعضای هیئت علمی واحد تبادل دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان داور در گفتگوی دانشجویی چهار روزه شرکت کردند ، تشکر کرد و از روش تبادل نظر ، استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث قدردانی کرد. هر جهت و موقعیت خاصی

انتهای پیام / 4121/4062 /

نمایش بیشتر