اخبار ورزشی

جنجال دوباره بنزما در الاتحاد؛ ستاره فرانسوی عربستان را ترک کرد!

حواشی پیرامون کریم بنزما در الاتحاد ادامه دارد. پس از دیدار برابر النصر که با شکست سنگین پنج بر دو ببرهای شهر جده به پایان رسید، کریم بنزما با انتقاد شدید هواداران روبرو شد و این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت تا حساب اینستاگرام خود را غیر فعال کند.

انتقادها از بنزما تنها به این دیدار محدود نمی‌شود چرا که الاتحاد در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی داشته و در سه بازی متوالی اخیر نیز تن به شکست داده است. آنها از جام جهانی باشگاه‌ها کنار رفتند و سپس برابر الرائد و در ادامه مقابل النصر مغلوب شدند و روزگار بدی را سپری می‌کنند.

حالا از عربستان خبر می‌رسد که مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی الاتحاد، برای دیدار امروز برابر الطائی از هفته نوزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، روی نام کریم بنزما خط قرمز کشیده و او را از لیست بازی کنار گذاشته است.

منابع آگاه به الشرق الاوسط فاش کردند که کریم بنزما، پس از شکست سنگین برابر النصر، در تمامی تمرینات تیم شرکت نکرده است و به همین دلیل گایاردو مجبور شده تا او را از فهرست تیم کنار بگذارد.

بازیکنان الاتحاد پس از دیدار برابر النصر و باخت سنگین 5 بر 2، استراحتی نداشتند، زیرا تیم اصلی روز چهارشنبه تمرین ریکاوری را انجام داد، در حالی که تمرین روز پنجشنبه اصلی‌ترین تمرین قبل از رویارویی با الطایی بود.

به گفته همین منابع، دلیل عدم شرکت این بازیکن در تمرینات اعلام نشده است چرا که بنزما در دیدار مقابل النصر مصدومیتی از خود نشان نداد و پس از حواشی بعد از آن شکست نیز حساب اینستاگرامی خود را از دسترس خارج کرده است.

این منابع تایید کردند این برای اولین بار نیست که بنزما برخی از تمرینات تیم را از دست می‌دهد، زیرا این موضوع در دوره‌ای که نونو سانتو سکان هدایت الاتحاد را بر عهده داشت، چندین بار توسط ستاره فرانسوی تکرار شده بود.

258 258

نمایش بیشتر

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.