اخبار ورزشی

جواب محمدرضا احمدی داده شد؛ ایستادن کمک داور چهارم مقابل دوربین تلویزیون اشتباه بود!؟

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز؛ در فاصله بین دو نیمه دیدار پرسپولیس مقابل فولاد، محمدرضا احمدی مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به شدت به داور چهارم این مسابقه اعتراض کرد که چرا محل ایستادن او روی محل طلاقی خط مرکزی و خط طولی برای تصویر برداری دوربین روی خط اختلال ایجاد کرده است.محمدرضا احمدی مجری برنامه فوتبال برتر درباره این اتفاق گفت: همه ما تلاش می‌کنیم تا تصاویر بدون مشکل به شما برسد اما مگر داور می‌شود با کسی لج کند؟ با مردم لج کند؟ او مقابل دوربین قرار گرفته و می‌گوید نباید اینجا قرار بگیرد. همه جای دنیا دوربین اینجاست اما داور روی خط مانور می‌دهد و اینگونه صفحات تلویزیونی را ماسکه می‌کند تا مردم نتوانند راحت صحنه‌ها را ببینند.

او ادامه داد: دوربین اصلی پخش زنده‌ها از کار افتاده و آقای زیاری وقتی به شما می‌گویند جای شما اینجا نیست باید به این فکر کنی که برای قدم زدن جاهای زیادی وجود دارد اما اینجا در همه جای دنیا، مختص قرار گرفتن دوربین است. تشریف ببرید مطالعه کنید و این حرکت شما بی‌احترامی به مردمی است که روز تعطیل می‌خواهند فوتبال تماشا کنند.

احمدی همچنین افزود: ناظر داوری هم گفت و اگر داور چند متر عقب‌تر هم قرار بگیرد اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. ظاهراً او توجهی به توصیه‌های فدراسیون فوتبال و ناظر ندارد. شاید آقای زیاری دوربین دوست دارد که بهتر است به ما گوید تا آن را حل کنیم.

حسین عسگری در مورد مشکل به وجود آمده در خصوص استقرار دوربین کنار خط در میانه زمین تاکید کرد: استادیوم فوتبال فضای داخلی صدا و سیما نیست و طبق پروتکل‌هایی که اعلام شده باید دوربین‌ها استقرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به این که دوربین به خط نزدیک بود جلو دید کمک‌داور چهارم را گرفته بود و طبیعی است که در روند قضاوت اختلال ایجاد می‌کند، این دوربین باید حداقل ۴ متر عقب می‌آمد تا مشکلی در روند کار پیش نیاید و کمک داور چهارم مطابق قانون رفتار کرد.

این صحبت‌ها احمدی در شرایطی است که داوران چهارم در فوتبال در قضاوت نقش دارند و حق دارند در جایی که آنها دید بهتری دارند، بازی را زیر نظر بگیرد و اعتراض احمدی به حضور داور چهارم کاملا بی‌مورد است.

257 251

نمایش بیشتر

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.