اخبار ورزشی

حاتمی: باید از گروه خود صعود کنیم/ فشار زیادی را تحمل می‌کنیم 

سرمربی تیم بسکتبال شهرستان گرگان گفت: فشارهای زیادی را تحمل می کنیم اما باید از گروه خود صعود کنیم.

به گزارش کردوار نیوز، مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال شهر گرگان پس از پیروزی در کنار شاگردانش مقابل الکرامه سوریه اظهار داشت: اول از همه خدا را شکر می کنم که شرمنده هوادارانمان نشدیم اما در به نظر من، ما به حد خود نرسیدیم و باید به پیشرفت خود ادامه دهیم.

او همچنین گفت که این بازی روی عملکرد تیم تاثیر منفی داشته است. ما باید در لیگ خودمان و لیگ غرب آسیا با فاصله و تمرین بسیار کوتاه بازی کنیم.

حاتمی تاکید کرد: الان اولویت داریم کدام بازی را بیشتر تمرین کنیم چون کار سختی است. فکر می‌کردیم بازی با افتخار آسان است، اما اینطور نبود. بازیکن آمریکایی این تیم که در این دیدار به جمع تیم اضافه شد عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی همچنین درباره احتمال برگزاری بازی های آتی شاگردانش در شهرداری گرگان گفت: مسئولان رایزنی های لازم را با فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) انجام داده اند تا بتوانیم در گرگان میزبانی کنیم، فکر می کنم فیبا. همچنین دوست دارم آن جمعیت بزرگ را ببینم.

سرمربی شهر گرگان درباره بازی آینده این تیم نیز گفت: فکر می کنم بازی بعدی مقابل نفت عراق سخت تر از این بازی باشد، البته کار سخت است و همه بازی ها سخت است. همه ما به دنبال نتایج خوب هستیم.

و در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری گرگان از مجموعه خودش برمی خیزد؟ گفت: باید بریم بالا.

پیام نهایی

نمایش بیشتر