اخبار ورزشی

حاج محمد خادم الگویی برای استعدادیابی

آموزش |کشتی فرنگی |مدرسه

از طرف خودم و از طرف انجمن ورزش شرکتها درگذشت مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ، استاد محمد هادم را به خانواده جامعه محترم ورزش ، به ویژه به امیررضا و رسول خادم المپیکی ها تسلیت می گویم.

مرحوم حاج محمد خادم نمونه ای برای استعدادیابی و پرورش نخبگان در کشور است. وی به تربیت علمی ، ورزشی و اخلاقی فرزندان خود برای رسیدن به رده های بالای المپیک توجه ویژه ای داشت و نیاز به اسناد روش کار آنها است.

در دهه شصت ، هنگامی که ورزش مدرسه را در آموزش و پرورش هدایت می کردم ، برخلاف امروز که مسابقات قهرمانی مدارس کشور به سه مسابقه گسترده و با شکوه محدود شد ، برای دیدار و افتتاحیه مسابقات کشتی مدرسه به سمنان رفتم. آقای عباس نمازیان ، مسئول اتحادیه کشتی مدرسه ، گزارشی در مورد کیفیت پایین تیم ها ارائه داد و با توجه به محدودیت های این بخشنامه ، حاجی محمد هادم پدر و مادر خود را به عنوان قهرمان جهان در اردوی مسابقات همراهی کرد ، اجازه گرفت. در همه مسابقات بچه ها را وزیری همراهی می کرد که با من در مورد کت و شلوار وزیر موافقت کرد.

البته در آن زمان برای من روشن نبود که این نوجوانان قله های علمی ، عملی و اخلاقی را پشت سر می گذارند و منشا خیریه های بسیاری می شوند تا زمانی که به المپیک برسند و قهرمان شوند.

من سخنان پیامبر اکرم و پیامبر مهربانی را به یاد می آورم که تصویر قهرمان پیامبر را دیدم که کیسه های آرد برای پوشاندن افراد محروم از سیستان و بلوچستان و پوشاندن کمکهای قهرمانان و خیرین بدون ریا و گمنامی به دست داشت. فرزند صالح گل بهشت ​​است.

روحش شاد است

254 251

نمایش بیشتر