اخبار ورزشی

حذف عسگری، میرزایی و خاکسار از کاراته وان استانبول/ آسیابری به رده‌بندی رفت

تاتامی |کاراته |کوزوو

در روز نخست مسابقات کاراته وان استانبول ، امیر مهدی زاده ، امیررضا میرزایی ، بهمن عسگری و طراوت خاکسار به دلیل شکست مقابل حریفان از دور مسابقات حذف شدند.

به گزارش کردوار نیوز ، در جریان اولین روز لیگ جهانی کاراته ترکیه ، دیدار کاراته المپیک ایران بهمن عسگری پس از استراحت در دور نخست ، یوسف علیمانی از قطر را با نتیجه 6-0 شکست داد و سپس با نتیجه 1-0 مغلوب گریبوویچ کروات شد. او پیش افتاد اما در مسابقه سوم مقابل الهامی شعبانی از کوزوو 6-3 شکست خورد و عسگری به دلیل عدم رسیدن حریف به فینال 75 کیلوگرم از وزن خود را از دست داد. رده وزن

* آسیاب برای کسب مدال برنز روی تاتامی می رود

علی اصغر آسیابری دیگر ایرانی در دور نخست 5-1 کوزنتسوف روسیه را شکست داد ، سپس در مرحله سوم هنری وکووا از گرجستان را با نتیجه 1-0 و توماس اسکات از آمریکا را با نتیجه 3-1 شکست داد. شخصی برنده شد. در مبارزه چهارم با لوئیجی بوسا ایتالیایی ، آسیابری به دلیل صعود حریف خود به فینال 3 بر 2 شکست خورد و به گروه بازندگان راه یافت.

* امیررضا میرزایی از این رقابت خودداری کرد

امیررضا میرزایی در وزن 67 کیلوگرم ایران که پیش از این به گروه باخت راه یافته بود ، ابتدا استفان استیماچا (اوکراین) را با نتیجه 1-0 شکست داد اما مقابل ارنست شرف الدینف (روسیه) 2-1 شکست خورد. در نبرد دوم گروه باخت. خورد و از مسابقه کنار رفت.

امیر مهدی زاده در دور نخست در این وزن حذف شد و در این دیدار مغلوب حریف کره ای شد.

* طراوت خاکسار نیز از بین رفته است

در وزن 55 کیلوگرم بانوان ، تاراوات خاکسار از ایران پس از استراحت در دور نخست هانا کوکلوا از اسلواکی را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد ، اما در دور دوم برابر ایوت گورانووا از بلغارستان به تساوی بدون گل دست یافت. دور بعدی مقابل شیلی ، خاکسار خیلی زود از مسابقه کنار رفت.

پیش از این در گروه زنان ، سارا بهمنیار در نیمه نهایی شکست خورد و روز یکشنبه روی تشک می رود تا یک مدال برنز کسب کند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر