اخبار ورزشی

رسول پناه پرسپولیس را محکوم کرد

پارس جنوبی |تبریز |سایپا

به گزارش شفاف، آرای نهایی کمیته وضعیت بازیکنان اعلام شد. آرای صادره به شرح زیر است:

با توجه به شکایت مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس تهران به مبلغ بیست و چهار میلیارد ریال و غرامت دیرکرد، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به عنوان بخشی از طلب بیست و دو ریالی شاکی مبلغ یکصد و شصت میلیون ریال به باشگاه وام داده بود. باشگاه پرسپولیس به پرداخت ششصد و بیست میلیون ریال هزینه دادرسی و هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت محمد بائوج رضایی از باشگاه سایپا، سایپا به پرداخت دو میلیارد و پانصد میلیون ریال وجه نقد و هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت فرشاد سالاروند مبنی بر مطالبه هفتصد و هشتاد میلیون ریال از باشگاه مس رفسنجان، باشگاه مس به پرداخت ششصد و بیست و یک میلیون و هشتاد و هشت هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

عباس محمدیان از باشگاه ماشین سازی تبریز شکایت کرد اما کمیته وضعیت بازیکنان این ادعا را رد کرد.

مهرداد طهماسبی با شکایت از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران سابق، تهران) به دلیل مطالبه یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال به پرداخت مبلغ مورد نیاز و هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت حمید جوکار از باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز به مبلغ هشتصد و هفتاد میلیون ریال به پایان رسید و این باشگاه به پرداخت چهارصد و پنجاه و سه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

محسن آقایی از باشگاه خیبر خرم آباد شکایت کرد که این باشگاه به پرداخت کل مبلغ مورد نیاز به مبلغ یکصد و پنجاه و سه میلیون و هشتصد هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شده است.

هادی ریش اصفهانی با مراجعه به باشگاه شهرداری ماهشهر، بر اساس تصمیم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، مبلغ چهارصد و بیست میلیون ریال از سوی باشگاه را مطالبه کرد.

باشگاه ملوان بوشهر از سبحان فالح و باشگاه پارس جنوبی به دلیل انحلال غیرموجه یک جانبه شکایت کرد و کمیته با رد درخواست تجدیدنظر شاکی و رد این ادعا.

نمایش بیشتر