اقتصادی

رشد ۳۰ درصدی مشارکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

تکنولوژی |حوزه |ساخت و ساز

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۳۰ درصدی مشارکت فعالان حوزه مسکن و ساخت و ساز در نمایشگاه صنعت ساختمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تعاونی‌های مسکن حضور جدی و فعال‌تری در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند.

به گزارش کردوار نیوز، مهدی مسکنی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در گفت‌وگو با کردوار نیوز، با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت بیشتری از فعالان حوزه ساخت و ساز مسکن و عمران رو به رو بوده و رشد ۳۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: تولیدکنندگان و فعالان حوزه ساخت و ساز سهم بسیار خوبی را هم به لحاظ حضور و هم تکنولوژی‌های ساخت از خود در نمایشگاه نشان داده‌اند و امیدواریم که این تعاونی‌ها در نهضت ملی مسکن بتوانند نقش جدی تری ایفا کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کیفیت محصولات عرضه شده در نمایشگاه را مطلوب و بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: میزان بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال افزایش پیدا کرده که ارتقای کیفیت نمایشگاه را نشان می‌دهد.

مسکنی در عین حال در توضیح دستاوردهای برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: یکی از دستاوردهای نمایشگاه این است که تکنولوژی روز ساخت را به عرضه می‌گذارد و به نوعی فضای تبادل اطلاعات در حوزه صنعت ساختمان از طریق نمایشگاه بین سازندگان و تولید کنندگان ایجاد می‌شود.

وی حضور هیات‌های تجاری در نمایشگاه را از دیگر دستاوردها عنوان کرد و گفت: ۱۸ هیات خارجی در نمایشگاه امسال حضور پیدا کردند که می تواند منتج به مذاکرات اثرگذار در آینده شود.
انتهای پیام

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.