اخبار ورزشی

سرخوشی استراماچونی و ویلموتس به لطف دلارهای ایرانی‌!

فوتبال |فیفا |قطر

طبق گزارش ها شفاف، آندره استراماچونیسرمربی سابق استقلال حدود یک سال و نیم پس از جدایی از تیم آبی پایتخت تیمی را زیر نظر ایران در قطر هدایت کرد و کار خود را از ابتدای فصل جدید آغاز خواهد کرد.

این دقیقاً دو سال پس از امضای قرارداد رسمی با استقلال اتفاق افتاد ، یعنی مربی ایتالیایی به دلیل شکایت از استقلال در فیفا و درخواست غرامت قرارداد جدیدی برای دریافت کامل درخواست خود از استقلال امضا نکرد. دو سال.

اگر استراماچونی قبلاً با یک تیم قرارداد بسته بود ، فیفا مبلغ قرارداد جدید را از ادعای استقلال پس گرفت تا او نتواند همزمان از دو مکان حقوق بگیرد. با نگاهی به مبلغ قرارداد جدید الغرافه با قطر و قرارداد او با استقلال ، در این حالت ، این بدان معناست که استراماچونی هیچ پولی برای دوره حضورش در استقلال دریافت نمی کند.

وی 1.3 میلیون یورو برای کار با استقلال که به دلیل پایان یافتن قرارداد در مرخصی به سر می برد ، دریافت می کند و اکنون سالانه 2200 میلیون یورو از القرافه قطر دریافت می کند. اگر استراماچونی مربی گری را از دست می داد ، می توانست زودتر این پیشنهاد را بپذیرد ، اما پس از پایان قراردادش با استقلال ، تصمیم گرفت تا آنجا که ممکن است از وقفه استفاده کند و به گزینه های جدید برود.

طبق قوانین فیفا و نهادهای ورزشی بین المللی ، وقتی مربی یا بازیکنی از عدم پرداخت قرارداد شکایت می کند ، فیفا معتقد است که کل حقوق قبل از تاریخ قانونی قرارداد استرداد می شود (برای سه مورد بعدی) ، دیگری این کار را نمی کند همکاری کنید ، اما قرارداد جدید با قرارداد قبلی همپوشانی دارد. فیفا و دادگستری حقوق فعلی خود را مانند گذشته حفظ می کنند.

در نتیجه اگر استراماچونی سال گذشته با الغرافه به توافق می رسید ، فیفا مبلغی یک ساله از غرامت استقلال به استراماچونی می گرفت و مربی ایتالیایی این موضوع را نمی دانست.

مثل اتفاقی که افتاده مارک ویلموتس این چیزی است که اتفاق افتاده است. سرمربی بلژیکی پس از فسخ قرارداد خود با فدراسیون فوتبال به دلیل قرارداد خود تا سال 2022 6.2 میلیون یورو جریمه شد و به همین دلیل در این مدت پیشنهادی را نپذیرفت و تا جام جهانی 2022 بیکار خواهد ماند. سنت نباید از غرامت ایران به این مربی بکاهد.

نمونه دیگر آن قرارداد پرسپولیس با پرسپولیس بود که پس از جدایی از تیم و رفتن به لیگ کرواسی با تیم جدید خود قرارداد بسیار کمی در کرواسی امضا کرد و گفت در ازای آن از پرسپولیس چیزی گرفته نمی شود. کشور تقریباً رایگان بازی می کند.

ناآگاهی مدیران ایرانی و عدم استفاده از وکلای ورزشی هنگام عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان و از همه مهمتر سهل انگاری در پرداخت تعهدات ، از مهمترین عواملی است که باعث می شود ایران در چند ماه بهترین انتخاب برای حضور خارجی و عدم توانایی باشد. برای دریافت حقوق . ، به راحتی از FIFA شکایت کنید و در طول استراحت غرامت زیادی دریافت کنید.

نمایش بیشتر