اخبار ورزشی

سرمربی تیم‌ملی جام جهانی و شیرجه پیرمرد ۱۰۰ ساله!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آن‌ها در این گزارش آمده است.

به گزارش کردوار نیوز، پلانک یکی از موثرترین تمرینات برای سلامت کل بدن در نظر گرفته می شود. ما به شما می گوییم که چگونه آن را به درستی انجام دهید.

یکی از تمریناتی که افراد می‌توانند بدون تجهیزات خاصی در خانه انجام دهند تا به تناسب اندام بیشتری برسند، حرکت پلانک است که البته خیلی‌ها آن را به اشتباه انجام می‌دهند. در اینجا نحوه درست انجام دادن آن آورده شده است.

راز خودزنی تیم‌ملی در بازی با قطر چه بود

تیم‌ملی در شرایطی به بازی با قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا پاگذاشت که به نظر با آنالیزی غلط و دست کم گرفتن توانایی حریف به میدان رفته بود.

تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه در شبی که می‌توانست به رویایی‌ترین شب ۵۰ سال اخیر فوتبال ایران تبدیل شود، با نتیجه سه بر دو در دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا – ۲۰۲۳ مقابل قطر شکست خورد تا از رسیدن به فینال و رویارویی با اردن باز بماند.

قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی تا جام‌ جهانی

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد امیر قلعه‌نویی تا جام‌ جهانی ۲۰۲۶ به کارش در تیم ملی فوتبال ایران ادامه خواهد داد.

احسان اصولی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال مراتب تقدیر و تشکر مجدد رییس و هیات‌رییسه این فدراسیون را از آحاد ملت شریف ایران و هم‌میهنان در اقصی نقاط دنیا به‌ویژه ایرانیان مشوق تیم ملی که از روی سکوها بی‌وقفه و غیرتمندانه در طول این مسابقات تیم ملی را تشویق کردند و همچنین مسئولین و مقامات کشوری و لشگری که با حمایت‌های همه‌جانبه خود بار دیگر اتحاد و همبستگی ملی ایرانیان را به رخ جهانیان کشیدند، ابراز کرد.

قلعه‌نویی: قهرمان نشدیم اما تیم ملی بازخواهد گشت

سرمربی تیم ملی فوتبال وعده داد این تیم به‌زودی بازخواهد گشت. امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیم ملی مقابل قطر و حذف از جام ملت‌های آسیا در پستی اینستاگرامی نوشت:

«حق‌مان بود که امروز برای فینال آماده می‌شدیم اما دست ما به جام نرسید و آن بخشی که از بخت و اقبال جداست بر گردن من است. امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید.

وزیر ورزش: توقع ما از تیم ملی فوتبال خیلی بیشتر بود/ حق پخش تلویزیونی بیش از اینهاست

وزیر ورزش و جوانان گفت انتظارش از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خیلی بیشتر از اینها بود؛ هر چند هر چند بچه‌ها انصافا تلاش خود را کردند اما در ورزش بعضی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که مشخص نیست چه نتیجه‌ای به‌ دست می‌آید. توقعات ما خیلی بیشتر بود و من به سهم خودم از تک‌تک بچه‌ها و کادر فنی تشکر می‌کنم.

کیومرث هاشمی در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌ پهلوانی در تبریز درباره وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: قرار شد یک تیم تخصصی در این باره نظرش را به ما اعلام کند تا ما درباره رسیدگی به وضعیت چمن بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

فهرست تیم ملی بسکتبال اعلام شد

هاکان دمیر نام ۱۷ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال اعلام کرد.

به گزارش کردوار نیوز، فهرست ۱۷ نفره تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در پنجره نخست انتخابی‌ کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان اعلام شد تا ملی‌پوشان تمرینات خود را بعد از برگزاری هفته نوزدهم لیگ آغاز کنند. اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از چهارشنبه ۲۵ بهمن به میزبانی سالن آزادی تهران آغاز خواهد شد.

تمدید قرارداد هکتور کوپر با سوریه

فدراسیون فوتبال سوریه با هکتور کوپر تمدید کرد.

به گزارش کردوار نیوز و به نقل از استار، فدراسیون فوتبال سوریه قرارداد خود را با هکتور کوپر سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کرد. قرارداد جدید تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا اعتبار دارد. کوپر اولین بار در فوریه سال گذشته با سوریه قرارداد امضا کرد. این سرمربی آرژانتینی با این تیم به یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا رسید که در این مرحله در ضربات پنالتی مغلوب ایران شد.  

شیرجه اسطوره ۱۰۰ ساله ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان+ عکس

تقی عسگری، ‌اسطوره شیرجه ایران به عنوان سفیر ورزش فدراسیون ورزش‌های آبی جهان در مسابقات قهرمانی جهان شیرجه افتخاری به آب زد و مدال طلا کسب کرد.

به گزارش کردوار نیوز، تقی عسگری، اسطوره شیرجه ایران که نزدیک به ۱۰۰ سال سن دارد در حضور حسین المسلم، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی جهان به صورت افتخاری به آب شیرجه زد و مدال طلا کسب کرد.  

انتهای پیام

نمایش بیشتر

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.