اخبار ورزشی

سرمربی تیم هندبال گچساران: بازی با شاملی جنگ دارا و ندار بود/ رهسپار: هدف ما خوب بازی کردن است

گاز |مردان |مصاحبه

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز قچساران گفت: بازیکنان من تمام تلاش خود را کردند اما ما کمتر تمرین کردیم. می توان گفت جنگ وجود دارد و نیست.

به گزارش کردوار نیوز ، در جریان رقابت های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم نفت و گاز قچساران و شهید شامللی کازرون با یکدیگر به رقابت پرداختند. و گروه A را با 8 امتیاز پیشتاز باشید. تیم فرار از نفت و گاز نتوانست در این مسابقه حتی یک امتیاز کسب کند.

بعد از بازی زیر مصاحبه هر دو مربی این تیم را می خوانید.

اصغر نوروزنژاد ، سرمربی نفت و گازگچساران شهید شامللی پس از شکست مقابل کازرون گفت: بازیکنان من تمام تلاش خود را کردند اما ما کمتر تمرین کردیم. چندین بازیکن از Shamli در قچساران بازی می کردند و تقریباً می توانستند تاکتیک ها را بدانند. قول می دهم بازی های مختلفی از قچساران برای دور برگشت را اینجا ببینید. ما یک ماه وقت داریم و در این مدت کار خواهیم کرد ، شما در دور بعد بازی بهتری از این تیم خواهید دید. کازرون تیم خوبی است ، شانس پیروزی دارد و تیم خوبی را هدایت می کند. بازیکنان ذخیره هم سطح بازیکنان داخل زمین هستند. این تیم در این مرحله از لیگ قطعاً روی سکوها خواهد بود. می توان گفت این مسابقه یک جنگ است یا نه. انشالله این روزهای سیاه از قچساران پاک می شود و شاهد روزهای خوبی خواهیم بود.

امین رهسپار سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شامللی کازرون قچساران پس از پیروزی مقابل نفت و غزه گفت: تیم جوان و با انگیزه ای در قچساران وجود دارد. تیم ما نتیجه خوبی را نشان داد و توانستیم در این بازی پیروز شویم. در این مسابقه بازیکنان توانستند بازی خوب و کم فشار را به نمایش بگذارند. من به تیم قچساران به دلیل جوان بودن و هدایت تیم بسیار خوبی در مسابقات تبریک می گویم و آنها نتیجه را در آینده خواهند دید. هدف من و باشگاه این است که گام به گام خوب بازی کنیم. همه ما سعی می کنیم در مراحل بعدی خوب بازی کنیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر