اخبار ورزشی

سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی کارکردگرا و عملیاتی است

خبرنگار |خلاقیت |دانشگاه

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید هاشمی در آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند به صورت حضوری و در واقع اظهار داشت: در سال 1385 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند استقبال شد. سند تحول دانشگاه سندی کارکردی و عملیاتی است که در آن جزئیات اقداماتی که قرار است از سال 1400 تا 1405 انجام شود به صورت کارشناسی بیان شده است و بر اساس این سند دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول منطقه را خواهد داشت.

وی بیان کرد: واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند هم اکنون یک واحد جامعه با فرصت ها و فرصت های گسترده برای تحقیقات علمی و شکوفایی است و در سطح ملی و بین المللی قابل اعتماد است که بسیاری از آنها در کشور بی نظیر هستند. این واحد دانشگاهی در بین 6 گروه بین المللی قرار دارد دانشگاه آزاد اسلامی کشوری است و کیفیت علمی آن باعث برتری دانشجویان و فارغ التحصیلان در مشاغل مختلف در کشور می شود، به عنوان مثال رشته مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی در شانگهای رتبه 35 را دارد. این موضوع نشان دهنده سطح علمی این گروه از دانشگاه است که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. با همکاری کلیه اساتید، دانشجویان و همکاران مفاد سند تحول را اجرا خواهیم کرد. البته این سند باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه می شود.

رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی از دانشجویان به عنوان بنیانگذاران آینده کشور یاد کرد و از آنان خواست از فرصت ها و فرصت های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای بروز و شکوفایی خلاقیت بهترین استفاده را ببرند. دانش و مهارت های مورد نیاز در دنیای جدید برای دانستن آنچه به آنها داده می شود.

به گزارش آنا، پیش از این مراسم دانشجویان و مسئولان دانشگاه با حضور در مراسم یادواره شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

انتهای پیام/4121/

نمایش بیشتر