سهراب مرادی هشتم شد/ دهدار هم به مدال نرسید

وزنه برداری قهرمانی آسیا

رضا دهدار در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در دسته ۱۰۲ کیلوگرم صاحب مدال نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در جینجو کره جنوبی، صبح امروز(جمعه) وزنه برداران در گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رضا دهدار در این دسته با هشت وزنه بردار دیگر از کشورهای بحرین، قرقیزستان، کره جنوبی( ۲ ورزشکار)، قطر، قزاقستان، ترکمنستان و چین تایپه به رقابت پرداخت.

دهدار با ۱۷۲ کیلوگرم یکضرب، ۲۱۱ دوضرب و مجموع ۳۸۳ کیلوگرم به جایگاه پنجمی اکتفا کرد.

*حرکت یکضرب:

دهدار در حرکت اول و دوم خود توانست وزنه‌های ۱۶۶ و ۱۷۲ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر ببرد و ۳ چراغ سفید از داوران دریافت کند. در حرکت سوم مربیان وزنه او را به ۱۷۹ کیلوگرم افزایش دادند، اما نتوانست از پس مهار این وزنه بر بیاید.

رضا دهدار با رکورد ۱۷۲ کیلوگرم در یکضرب دسته ۱۰۲ کیلوگرم ششم شد. سهراب مرادی نیز با رکورد ۱۶۲ کیلوگرم در جایگاه نهم قرار گرفت.

*حرکت دوضرب:

دهدار در نخستین حرکت خود برای مهار وزنه ۲۰۴ کیلوگرم به روی تخته آمد و آن را مهار کرد. او در دومین حرکت هم به خوبی از پس مهار وزنه ۲۱۱ کیلوگرم بر آمد. در حرکت سوم نتوانست وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را مهار کند.

گفتنی است سهراب مرادی با رکورد‌های ۱۶۲ و ۲۰۰، با حدنصاب ۳۶۲ کیلوگرم، در یکضرب نهم، در دوضرب هفتم و در مجموع هشتم شد.

ضمن اینکه نماینده کلمبیایی‌الاصل تیم بحرین و همچنین «فارس الباخ» قهرمان المپیک از کشور قطر که در گروه A قرار داشتند، وزنه‌کشی کردند، اما روی تخته نرفتند.

خروج از نسخه موبایل