اخبار ورزشی

شرایط مطلوبی برای بازی بااستقلال نداریم/ به فوتبال پاک امیدواریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فوتبال |محسن مسلمان |مسلمان

خبرنگار آنلاین ، قاسم زاغی نژاد در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران در غیاب امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان اظهار داشت: “متأسفانه حوادث و ناکامی های فوتبال در سپاهان در طول فصل است. ما نداریم.

وی افزود: ما با بازیکنان مصدوم و محروم زیادی روبرو هستیم. با این حال ، ما معتقدیم که ما سپاهان هستیم و همیشه اقتدار لازم را برای بازی با حریفان خود داریم.

سیامک قلیچخانی ، مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان امروز در نشست خبری با بیان عدم حضور امیر قلعهنو اظهار داشت: “آقای قلعه‌نویی یک روز قبل از بازی با صنعت نفت آبادان دچار عصبی عصبی شده بود. در آن زمان مشکلی وجود نداشت ، اما پزشکان هنوز اجازه ندادند که او در آنجا باشد. نام و تجربه فنی قلعه جدید در کنار ما است.گلای نووی به تهران نرسیده و در ورزشگاه آزادی بازی نخواهد کرد.

قلیچخانی در پاسخ به سؤالی از طریق تلفن که آیا سرمربی تیم فوتبال “سپاهان” هدایت این تیم را بر عهده دارد یا خیر. وی گفت: آقای قلعه‌نویی آنقدر مغرضانه با سپاهان است که فکر نمی‌کنم علی رغم استراحت کامل که پزشکان ارائه کرده‌اند ، بتوانیم جلوی او را بگیریم ، زیرا او قطعاً هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.

زاغینژاد بعدا در مورد مصدومیت تیم فوتبال سپاهان گفت: “باید در بین مصدومین درخواستی را به شما بدهم ؛ ولسیانی ، نقی زاده ، محسن مسلمان ، سجاد شهباززاده و عزت الله پورژاز به همراه چند بازیکن دیگر مصدوم هستند.

در مورد تأثیر نتیجه این مسابقه در دیدار دو تیم در جام حذفی کشور ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد: استقلال تهران یکی از اصلی ترین رقبای ما در کسب سهمیه آسیا است. مناسب است که پرسپولیس را به خاطر پیروزی در لیگ برتر در اینجا تبریک بگوییم. اگرچه از نظر فوتبال احترام زیادی به استقلال داریم اما در این امر نقش ویژه ای داشته ایم.

وی گفت: “ما استقلال را به خوبی می شناسیم و همه تیم ها او را به خوبی می شناسند.” استقلال از نظر قابلیت های فنی در موقعیت های مختلف بسیار مورد احترام است.

شایان مصلح سرمربی سپاهان با یادآوری محرومیت خاطرنشان کرد: بازی بین استقلال و سپاهان بسیار مهم است. موضوع اخلاق ، باشگاه سپاهان و همچنین آقای قلعه نویی مهم هستند. امیدوارم نگاه شما به فوتبال باشد.

نمایش بیشتر