اخبار همه جانبه

شهید جمهور دیپلماسی قدرتمند مقاومت را در منطقه پیاده کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدعلی مهاجر عصر سه شنبه در مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت شهید جمهور در مسجد جامع روستای میرزاعلی‌یلقی از توابع شهرستان آق‌قلا در جمع مردم و روحانیون اهل‌سنت اظهار کرد: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی با راهبری مقام معظم رهبری و هم‌کاری شهید امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه، در این مدت توانست، دیپلماسی قدرتمند مقاومت را در منطقه و جهان پیاده کند.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی احیاگر مدیریت اسلامی بود و گره‌های کور ۲۰ و حتی ۳۰ ساله پروژه‌های بر زمین مانده در کشور را باز کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هرگاه تفکر ولایی در مدیریت جهادی با توسل و توکل به خداوند توأم شود، بسیاری از مشکلات و گره‌های کور باز شده و شرف و عزت را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

وی یادآور شد: شهید جمهور با هوشمندی نظام مسائل و مشکلات را بررسی و راهکارهای عملی را مطرح و سپس اجرا می‌کرد.

مهاجر اظهار کرد: حدود ۶۰ هزار هکتار از خلیج گرگان خشک شده بود که با تدبیر به موقع شهید جمهور نجات پیدا کرد و نجات خلیج گرگان، مهم‌ترین دستاورد بزرگ شهید جمهور در گلستان بود.

وی افزود: در دولت سیزدهم، مبلغ ۶ هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان آق‌قلا هزینه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با راهبری و حمایت شهید جمهور فرزندان انقلابی در دولت سیزدهم توانمند شدند و از شعار ما می‌توانیم عبور و به ما توانستیم رسیدند.

نمایش بیشتر