اخبار ورزشی

صادقی: چهار تیم از بازیکنان ملی‌پوش بیشتری استفاده می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آهن |سایپا |کاشان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال، فریبا صادقی با ارزیابی تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان امسال گفت: این مسابقات با حضور 10 تیم برگزار می شود و شناخت همه تیم ها کافی نیست. چون حدود چهار یا پنج تیم جدید وجود دارد. «آنها قبلاً هرگز در لیگ برتر یا دسته 1 بازی نکرده اند و برای اولین بار به والیبال زنان می پیوندند.

وی تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان، باریک آسانس کاشان و سایپا در این مرحله از مسابقات جاه طلب هستند اما این به معنای نادیده گرفتن تیم های جدید نیست.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن با بیان اینکه تیم هایی که به تازگی وارد لیگ برتر بانوان شده اند از بازیکنان جوان و آینده دار بیشتری استفاده می کنند، گفت: حضور 10 تیم باعث ارتقای سطح کیفی لیگ برتر و معرفی بیشتر بازیکنان به لیگ برتر می شود. کشور. در تیم های ملی شرکت خواهد کرد.

وی درباره ذوب آهن امسال نیز گفت: امسال دو بازیکن شاخص را از دست دادیم. در حال حاضر 15 بازیکن بومی داریم و همچنین لیست 5 بازیکن ملی پوش.

سرمربی تیم والیبال بانوان «ذوب آهن» همچنین درباره هدف این تیم در این دوره از مسابقات گفت: هدف باشگاه استفاده از مهارت بازیکنان بومی و تلاش برای کسب سکوی بهتر با این هاست. بازیکنان.”

صادقی درباره اولین دیدار این تیم و ارزیابی حریف نیز گفت: مهرسان یکی از تیم های جدید لیگ برتر والیبال بانوان است و به همین دلیل شناختی از این تیم نداریم.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان ایران جام سردار دلها از فردا (پنجشنبه) با پنج بازی به میزبانی شهرهای یزد، اصفهان، تهران، شیراز و رفسنجان آغاز می شود.

تیم ذوب آهن اصفهان در اولین دیدار این رقابت ها میزبان مهرسان است.

نمایش بیشتر