اخبار ورزشی

صدر جدول در پایان نیم فصل به ورامینی ها رسید/ کار بزرگ پالایش نفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آبادان |بازی |خبرنگار

به گزارش خبرنگار آنلاین ، این دور از مسابقات با برگزاری شش دیدار از هفته پنجم و دو دیدار تاخیری از هفته سوم و چهارم، امروز چهارشنبه پیگیری شد که در مهمترین بازی پالیش نفت آبادان موفق شد در دیداری معوقه از ورزشکاران هفته چهارم مقابل تیم Permahera MS Songon باید 5 بر 3 به برتری برسند. در این دیدار راستین خواجوی، باربد جباری، علیرضا نظری، امیرحسین بیضایی و محمدرضا خانی به 5 پیروزی تیمی دست یافتند تا شاگردان گودرزی با 15 امتیاز و اختلاف 18 به رده دوم صعود کنند. سروش احمدی، میرهاشیم حسینی و علی احمدی نیز سه تکواندوکار خانم سونگون بودند.

میشا که در هفته های سوم و چهارم مسابقات قهرمانی جهان به دلیل حضور تیم ملی بازی های خود را برگزار نکرده بود، پیش از این شکست خورده بود و کورس قهرمانی را از دست داده بود و بابا و سپس با همین نتیجه از سد این رقابت ها گذشتند. هم تیمی هایشان کرمانی اما در بازی آخر در جدال با پالاش نفت آباد غافلگیر شدند و سه امتیاز مهم را از دست دادند.

شهرداری ورامین که با چند چهره جوان وارد لیگ شده بود در تنها بازی امروز خود فرمانیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد تا با 15 امتیاز و اختلاف 26 تا قبل از شروع فصل و در پایان به صدر جدول صعود کند. از نیم فصل اول شاگردان خانلرخانی تاکنون در لیگ خود را قهرمان نشان داده اند.

در جدول رده بندی پس از دو تیم با 15 امتیاز، سه تیم 12 امتیازی میس کرمان، میس سونگون و دانشگاه آزاد قرار دارند که با اختلاف بردهای انفرادی در رده های سوم تا پنجم قرار دارند.

تیم ملی این هفته با حضور اعضای تیم فنی عملکرد خوبی داشت. به غیر از مهدی حاج موسایی، میرهاشیم حسینی، علیرضا نادعلیان، محمدصادق دهقانی، ابوالفضل زندی، دانیال زارقتی عملکرد خوبی داشتند.

نتایج هفته پنجم به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد اسلامی 7 – سلدوز آذربایجان غربی یکی
زاگرس جنوبی ۳ – خانم سونگون اورزگان 5
شرکت بالیش نفت آبادان 7 – یزدان یکی
فرمان صفر – شهرداری ورامین 8
خانم کرمان 8 – باشگاه منفجر شده است صفر
وسایل منزل درست کنید 5 – عبور ۳

نتایج جلسه غایب روز دوشنبه:
خانم سونگون اورزگان ۳ – کرمان خانم 5

نتایج دیدار تاخیری هفته چهارم:
Miss Songon Warzkhan 3 – شرکت پالیش نفت آبادان 5

بهترین های هفته:

بهترین مربی: حسن فلاحی راد
بهترین بازیکن: امیررضا مددی
سرپرست: حسن میر (شهرداری ورامین)
بهترین داوران: محمد دولتی (سمنان)، امیر موسی زاده (تهران)، علی بای سرخی (مازندران) و اسفندیار اسدی (زنجان)

نمایش بیشتر