اخبار استانی

طوفان‌الاقصی آرزوی شهید سلیمانی بود

غزه |فلسطین |مسجد

کردوار نیوز/خراسان رضوی نماینده رهبری در دانشگاه‌ها گفت: طوفان‌الاقصی آرزوی دیرینه مقاومت و شهید سلیمانی بود.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی شامگاه ۲۷ آنلاین در مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم فلسطین که در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم همواره این آرزو را داشت که جریان مقاومت چنان بهم بپیوندد که بتواند در مقابل هجمه اسرائیل مقاومت کند و درصورت توهین صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، بتواند گوش آن‌ها را بکشد. 

وی افزود: اسرائیل با به کار گرفتن ابزارهای نظارتی و تجهیزات پیشرفته از جمله دیوار بتنی، سنسورهای حرارتی و … در قلعه امن خودش می‌خوابد، اما خداوند در کمین است. اگرچه مصایب بسیاری این روزها در فلسطین می‌گذرد، اما درس‌های بزرگی هم دارد. گروهی که ته جسارت‌شان برداشتن سنگ و زدن به تانک‌های اسرائیلی بود، امروز به نقطه‌ای رسیده‌ که به قدری سرباز از اسرائیل به اسارت گرفته‌اند که هنوز تعداد دقیق‌شان مشخص نیست. اگرچه نتانیاهو رفتنی است، اما برای اینکه بتواند بماند و برگ برنده‌ای نشان دهد، در پی زیر و رو کردن غزه و ریشه‌کن کردن حماس است و چنین جنایاتی را انجام می‌دهد. 

نماینده رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: اینکه به دیپلمات‌های آمریکایی اعلام شده که نباید چیزی راجع به توقف خشونت و حمله به غیرنظامیان غزه بیان کنند، چراغ سبز آمریکا به اسرائیل و اقداماتش است، اما همان طور که در اسلام هم آمده، ظلم پایدار نیست و امروز جریان باطل به زوال رسیده و در حال دست و پا زدن است. 

رستمی خطاب به کسانی که در فضای رسانه‌ای سکوت کرده‌اند، بیان کرد: اظهار بیزاری از جنایت حداقل کاری است که هر انسان صلح‌طلبی باید انجام دهد و بدانید که آثار سکوت و همراهی با جنایت در چنین مواقعی دیده خواهد شد. 

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی سابقه‌ای طولانی در انسان‌کشی دارد، اما امروز جنایاتش در غزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا اکنون و در این نقطه بدی‌ها در اوج و صراحت خود قرار گرفته‌ و مرز خوبی و بدی کاملا مشخص شده است. 

نماینده رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر قرار داشتن در یک پیچ تاریخی، عنوان کرد: نخبگان و دانشجویان باید مراقب باشند که در چه جبهه‌ای نقش‌آفرینی می‌کنند. اتفاقاتی پیش روی ماست که قرار است تحولاتی را در عالم رخ دهد و شما در آن نقش‌آفرین هستید. باید خودمان را برای اتفاقات بزرگ آماده کنیم. جامعه به رشدی رسیده است که با وجود تمام تبلیغات جریان باطل، راه خود را به درستی پیدا می‌کند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر