اخبار استانی

عرضه غیرقانونی ۲تن برنج تنظیم بازار در قزوین

روزه |شبکه |قزوین

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز از قزوین؛ جمشید خدایاری، سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب اظهارکرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده مبنی بر تخلف یک واحد صنفی عرضه برنج واقع در شهر اقبالیه، موضوع در دستور کار بازرسان سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

او افزود: با اعزام تیم بازرسی و بررسی از این واحد صنفی معلوم شد که متصدی واحد به صورت غیرقانونی مقدار ۲تن برنج تنظیم بازار را خارج از شبکه قانونی توزیع کرده است.

خدایاری گفت: باتوجه به اهمیت برنج تنظیم بازار در سبد غذایی خانوار و احراز تخلف متصدی واحد، پرونده ابتدایی تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مسئول ادامه داد: برنج تنظیم بازار با هدف ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و همچنین تامین سبد غذایی خانوار فقط برای مصرف کنندگان واقعی توزیع شده و عرضه خارج از این چرخه تخلف محسوب می‌شود.

او افزود: همه روزه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به همراه بسیج اصناف از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در استان بازدید کرده و تخلفات را رصد می‌کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

۴۶

نمایش بیشتر