اخبار بین المللی

عکس‌های جدیدی از بمب‌افکن رادارگریز آمریکایی منتشر شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز، این عکس‌ها جزئیات جدیدی را از این بمب‌افکن رادارگریز منتشر کرد، که از تخمین دقیق‌تری از ابعاد B-۲۱ شروع می‌شود، با طول بال‌هایی که ۴۰ متر تخمین زده می‌شود.

شکل پلنفرم، یکی از جنبه‌های کلیدی هواپیما است که هنوز نامشخص است و هنوز در عکس‌ها رونمایی نشده‌است؛ «B-۲۱»، اگرچه کوچکتر است، اما شباهت زیادی به بمب افکن «B-۲» دارد. در حال حاضر، شکل پلنفرم شبیه به نمونه اصلی «B-۲» به نظر می‌رسد.

عکس‌های جدیدی از بمب‌افکن رادارگریز آمریکایی منتشر شد/ عکس

مانند «B-۲»، بمب‌افکن «B-۲۱» از رویکرد طراحی بشقاب پرنده استفاده می‌کند، که در اصل توسط بنیانگذار «Skunk Works»، کلارنس “کلی” جانسون پیشنهاد شده بود. جانسون در مقاله‌ای که در سال ۱۹۷۵ نوشت، گفت:«شکلی شبیه بشقاب‌های پرنده، با لبه‌های تیز و بدون برآمدگی، دارای سطح مقطع راداری بسیار کم بدون هیچ گونه عملیات ضد راداری».

به گفته داگ یانگ، معاون و مدیر کل سیستم‌های حمله، «Northrop Grumman» سیستم جنگ الکترونیک B-۲۱ ارتباط نزدیکی با یک سیستم دیگر به نام ASQ-۲۳۹ F-۳۵ دارد.

منبع: theaviationist

۲۲۷۲۲۷

نمایش بیشتر

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.